Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51554
Title: Методи оцінки маркетингового розвитку підприємства
Authors: Фарат, О. В.
Affiliation: Національний університет "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Фарат О. В. Методи оцінки маркетингового розвитку підприємства / О. В. Фарат // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 245–246.
Bibliographic description (International): Farat O. V. Metody otsinky marketynhovoho rozvytku pidpryiemstva / O. V. Farat // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 245–246.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 245-246
Start page: 245
End page: 246
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51554
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Фарат О. В., 2018
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.