Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51542
Title: Технологія розробки товарної політики аграрних підприємств
Authors: Степаненко, Н. І.
Affiliation: Житомирський національний агроекологічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Степаненко Н. І. Технологія розробки товарної політики аграрних підприємств / Н. І. Степаненко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 226–228.
Bibliographic description (International): Stepanenko N. I. Tekhnolohiia rozrobky tovarnoi polityky ahrarnykh pidpryiemstv / N. I. Stepanenko // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 226–228.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 226-228
Start page: 226
End page: 228
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51542
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Степаненко Н. І., 2018
References (Ukraine): 1. Ілляшенко С. М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 4. Т ІІ. С. 64–74.
2. Ильичева И. В. Маркетинговые технологии : учебно-методическое пособие. Ульяновск: УлГТУ. 2012. 158 с.
3. Селюков М. В. О роли и значении маркетинговых технологий в повышении эффективности деятельности хозяйствующих субъектов. Современные проблемы науки и образования. 2013. № 5.
4. Туніцький Н. О. Впровадження системи маркетингових технологій при здійсненні імпортних операцій : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)», Київ, 2010. 21 с.
References (International): 1. Illiashenko S. M. Suchasni tendentsii zastosuvannia internet-tekhnolohii u marketynhu. Marketynh i menedzhment innovatsii. 2011. No 4. T II. P. 64–74.
2. Ilicheva I. V. Marketinhovye tekhnolohii : uchebno-metodicheskoe posobie. Ulianovsk: UlHTU. 2012. 158 p.
3. Seliukov M. V. O roli i znachenii marketinhovykh tekhnolohii v povyshenii effektivnosti deiatelnosti khoziaistvuiushchikh subieektov. Sovremennye problemy nauki i obrazovaniia. 2013. No 5.
4. Tunitskyi N. O. Vprovadzhennia systemy marketynhovykh tekhnolohii pry zdiisnenni importnykh operatsii : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. ekon. nauk : spets. 08.00.04 "Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy (za vydamy ekonomichnoi diialnosti)", Kyiv, 2010. 21 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.