Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51537
Title: Personalizacja komunikatów marketingowych w serwisach społecznościowych – targetowanie idealne czy manipulacja
Authors: Sanak-Kosmowska, K.
Affiliation: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliographic description (Ukraine): Sanak-Kosmowska K. Personalizacja komunikatów marketingowych w serwisach społecznościowych – targetowanie idealne czy manipulacja / K. Sanak-Kosmowska // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 220–221.
Bibliographic description (International): Sanak-Kosmowska K. Personalizacja komunikatów marketingowych w serwisach społecznościowych – targetowanie idealne czy manipulacja / K. Sanak-Kosmowska // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 220–221.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 220-221
Start page: 220
End page: 221
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51537
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Sanak-Kosmowska K., 2018
URL for reference material: https://www.pcworld.pl/news/Afera-Cambridge-Analytica-Facebook-podostrzalem,410037.html
References (Ukraine): 1. Kaplan A. M., Haenlein M., 2010, Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media, Business Horizons, vol. 53, s. 59-68.
2. Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I., 2010, Marketing 3.0, MT Biznes, Warszawa.
3. PC World, Afera Cambridge Analytica. Facebook pod ostrzałem. Źródło online: https://www.pcworld.pl/news/Afera-Cambridge-Analytica-Facebook-podostrzalem,410037.html (odczyt z dnia: 05.10.2018).
4. Sanak-Kosmowska K., Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki, Wydawnictwa Drugie: Warszawa 2018.
5. Summers C. A., Smith R. W., Walker Reczek R., An Audience of One: Behaviorally Targeted Ads as Implied Social Labels, Journal of Consumer Research, vol. 43 (2016), s. 156-178).
References (International): 1. Kaplan A. M., Haenlein M., 2010, Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media, Business Horizons, vol. 53, s. 59-68.
2. Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I., 2010, Marketing 3.0, MT Biznes, Warszawa.
3. PC World, Afera Cambridge Analytica. Facebook pod ostrzałem. Źródło online: https://www.pcworld.pl/news/Afera-Cambridge-Analytica-Facebook-podostrzalem,410037.html (odczyt z dnia: 05.10.2018).
4. Sanak-Kosmowska K., Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki, Wydawnictwa Drugie: Warszawa 2018.
5. Summers C. A., Smith R. W., Walker Reczek R., An Audience of One: Behaviorally Targeted Ads as Implied Social Labels, Journal of Consumer Research, vol. 43 (2016), s. 156-178).
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Sanak-Kosmowska_K-Personalizacja_220-221.pdf177,6 kBAdobe PDFView/Open
2018_Sanak-Kosmowska_K-Personalizacja_220-221__COVER.png464,92 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.