Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51530
Title: Соціальний і етичний маркетинг: конфлікт цілей та інструментів їх досягнення
Authors: Решетнікова, І. Л.
Affiliation: ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана»
Bibliographic description (Ukraine): Решетнікова І. Л. Соціальний і етичний маркетинг: конфлікт цілей та інструментів їх досягнення / І. Л. Решетнікова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 205–207.
Bibliographic description (International): Reshetnikova I. L. Sotsialnyi i etychnyi marketynh: konflikt tsilei ta instrumentiv yikh dosiahnennia / I. L. Reshetnikova // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 205–207.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 205-207
Start page: 205
End page: 207
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51530
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Решетнікова І. Л., 2018
URL for reference material: http://www.klubok.net/Downloads-index-req-viewdownloaddetails-lid-243.html
References (Ukraine): 1. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент/ Пер. с англ. Под ред. Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского.- СПб.: Питер, 2003. – 752 с.
2. Смит Крейг Н. Этика маркетинга / Маркетинг. Энциклопедия. Под ред. М. Бейкера. – СПб.: Питер, 2002. – 1200 с.
3. Международный стандарт. ISO 26000:2010 Руководство по социальной ответственности. http://www.klubok.net/Downloads-index-req-viewdownloaddetails-lid-243.html
References (International): 1. Kotler F. Marketinh menedzhment/ transl. from English ed. L.A. Volkovoi, Iu.N. Kapturevskoho, SPb., Piter, 2003, 752 p.
2. Smit Kreih N. Etika marketinha, Marketinh. Entsiklopediia. ed. M. Beikera, SPb., Piter, 2002, 1200 p.
3. Mezhdunarodnyi standart. ISO 26000:2010 Rukovodstvo po sotsialnoi otvetstvennosti. http://www.klubok.net/Downloads-index-req-viewdownloaddetails-lid-243.html
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.