Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51514
Title: Этические аспекты использования нейромаркетинга
Authors: Наумік-Гладка, К.
Affiliation: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Bibliographic description (Ukraine): Наумік-Гладка К. Этические аспекты использования нейромаркетинга / К. Наумік-Гладка // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 182–184.
Bibliographic description (International): Naumik-Hladka K. Eticheskie aspekty ispolzovaniia neiromarketinha / K. Naumik-Hladka // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 182–184.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 182-184
Start page: 182
End page: 184
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51514
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Наумік-Гладка К., 2018
URL for reference material: https://staticeu.insales.ru/files/1/6129/2390001/original/nejromarketing-v-dejstvii.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=iLTNwoPop0A
References (Ukraine): 1. Gene R. Laczniak, Patrick E. Murphy. Ethical Marketing Decisions: The Higher Road. Boston: Allyn and Bacon, 1993, 322 pp
2. Дэвид Льис – Нейромаркетинг в действии Дэвид Льис – Нейромаркетинг в действии. – [Электронные ресурс] – Режим доступа: https://staticeu.insales.ru/files/1/6129/2390001/original/nejromarketing-v-dejstvii.pdf
3. Як купляти не купляючись – [Электронные ресурс] – Режим доступа: https://www.youtube.com/watch?v=iLTNwoPop0A
References (International): 1. Gene R. Laczniak, Patrick E. Murphy. Ethical Marketing Decisions: The Higher Road. Boston: Allyn and Bacon, 1993, 322 pp
2. Devid Lis – Neiromarketinh v deistvii Devid Lis – Neiromarketinh v deistvii, [Elektronnye resurs] – Access mode: https://staticeu.insales.ru/files/1/6129/2390001/original/nejromarketing-v-dejstvii.pdf
3. Iak kupliati ne kupliaiuchis – [Elektronnye resurs] – Access mode: https://www.youtube.com/watch?v=iLTNwoPop0A
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Naumik-Hladka_K-Eticheskie_aspekty_182-184.pdf306,01 kBAdobe PDFView/Open
2018_Naumik-Hladka_K-Eticheskie_aspekty_182-184__COVER.png429,46 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.