Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51513
Title: Оцінка ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства: теоретичний аспект
Authors: Морохова, В. О.
Лорві, І. Ф.
Бойко, Оксана Василівна
Affiliation: Луцький НТУ
Bibliographic description (Ukraine): Морохова В. О. Оцінка ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства: теоретичний аспект / В. О. Морохова, І. Ф. Лорві, О. В. Бойко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 180–182.
Bibliographic description (International): Morokhova V. O. Otsinka efektyvnosti marketynhovoi diialnosti promyslovoho pidpryiemstva: teoretychnyi aspekt / V. O. Morokhova, I. F. Lorvi, O. V. Boiko // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 180–182.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 180-182
Start page: 180
End page: 182
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51513
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Морохова В. О., Лорві І. Ф., Бойко О. В., 2018
References (Ukraine): 1. Корягіна С. В. Маркетинговий аудит : навч. посібник / С. В. Корягіна, М. В. Корягін; Львів. комерц. акад. – К.: Центр учбової літератури, 2014. – 320 с.
2. Щербакова С. Г. Совершенствование методики оценки эффективности маркетинговой деятельности / С. Г. Щербакова // Управление в социальных и экономических системах : материалы XVIII международной научной-практической конференции, г. Минск, 30-31 мая 2009 г. / Минский ин-т управления ; редкол.: Н. В. Суша [и др.]. – Минск, 2009. – С. 27-28.
3. Каніщенко О. Л. Міжнародний маркетинг в діяльності українських підприємств : монографія / О. Л. Каніщенко. – К. : Знання-Прес, 2007. – 448 с.
4. Маркетинг менеджмент : научное издание / Под ред. М. Туган-Барановского, Л. В. Балабановой. – Донецк : ДонГУЭТ, 2001. – 594 с.
5. Высочина М. В. Оценка эффективности маркетинговой деятельности предприятия/ М. В. Высочина / Культура народов Причерноморья. – 2006. – № 74. – С. 27-30.
6. Коваль З. О. Поняття і сутність ефективності маркетингових стратегій вартісноорієнтованих підприємств/ З. О. Коваль/ Вісн. Нац. ун-ту «Львів. політехніка». Менедж. та підприємництво в Україні: етапи становлення і пробл. – 2012. – № 722. – С.99-103.
References (International): 1. Koriahina S. V. Marketynhovyi audyt : navch. posibnyk, S. V. Koriahina, M. V. Koriahin; Lviv. komerts. akad, K., Centre of Educational Literature, 2014, 320 p.
2. Shcherbakova S. H. Sovershenstvovanie metodiki otsenki effektivnosti marketinhovoi deiatelnosti, S. H. Shcherbakova, Upravlenie v sotsialnykh i ekonomicheskikh sistemakh : materialy XVIII mezhdunarodnoi nauchnoi-prakticheskoi konferentsii, h. Minsk, 30-31 maia 2009 y., Minskii in-t upravleniia ; redkol., N. V. Susha [and other], Minsk, 2009, P. 27-28.
3. Kanishchenko O. L. Mizhnarodnyi marketynh v diialnosti ukrainskykh pidpryiemstv : monograph, O. L. Kanishchenko, K. : Znannia-Pres, 2007, 448 p.
4. Marketinh menedzhment : nauchnoe izdanie, ed. M. Tuhan-Baranovskoho, L. V. Balabanovoi, Donetsk : DonHUET, 2001, 594 p.
5. Vysochina M. V. Otsenka effektivnosti marketinhovoi deiatelnosti predpriiatiia/ M. V. Vysochina, Kultura narodov Prichernomoria, 2006, No 74, P. 27-30.
6. Koval Z. O. Poniattia i sutnist efektyvnosti marketynhovykh stratehii vartisnooriientovanykh pidpryiemstv/ Z. O. Koval/ Visn. Nats. un-tu "Lviv. politekhnika". Menedzh. ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i probl, 2012, No 722, P.99-103.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Morokhova_V_O-Otsinka_efektyvnosti_180-182.pdf266,94 kBAdobe PDFView/Open
2018_Morokhova_V_O-Otsinka_efektyvnosti_180-182__COVER.png436,3 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.