Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51512
Title: Маркетингові комунікації в інтернеті: класифікаційні і термінологічні аспекти
Authors: Мороз, Л. А.
Affiliation: Національний університет "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Мороз Л. А. Маркетингові комунікації в інтернеті: класифікаційні і термінологічні аспекти / Л. А. Мороз // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 178–180.
Bibliographic description (International): Moroz L. A. Marketynhovi komunikatsii v interneti: klasyfikatsiini i terminolohichni aspekty / L. A. Moroz // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 178–180.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 178-180
Start page: 178
End page: 180
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51512
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Мороз Л. А., 2018
URL for reference material: http://vrk.org.ua/ad-market/
http://www.iab.com
http://publications.lnu.edu.ua/collections/index.php/teleradio/article/viewFile/693/698
References (Ukraine): 1. Лазебник М. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об’ємів ринку 2018. Експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vrk.org.ua/ad-market/
2. Мороз Л.А. Інтернет-реклама в Україні: особливості, виклики, перспективи розвитку / Л.А.Мороз, Н.С.Косар, Н.Є.Кузьо // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Економічні науки". Вип.29, Част.1. – Херсон: Вид.дім "Гельветика". – 2018. – С.176-181.
3. Поклонська Л. С. Дослідження сучасного стану рекламного ринку України / Л. С. Поклонська // Технологический аудит и резервы производства. – 2016. – № 4(5). – С. 4-13.
4. Interactive Advertising Bureau [Electronic resource]. — Available at: \www/URL: http://www.iab.com.
5. Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування Інтернет-технологій у маркетингу / С.М.Ілляшенко //Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4(2). – С.64-74.
6. Кіца М. Тенденції інтернет-реклами у ЗМІ України та зарубіжних країн: порівняльний аспект / М. Кіца // Теле- та радіожурналістика. – 2016. – Випуск 15. – С. 178–183 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://publications.lnu.edu.ua/collections/index.php/teleradio/article/viewFile/693/698.
References (International): 1. Lazebnyk M. Obiem reklamno-komunikatsiinoho rynku Ukrainy 2017 ta prohnoz obiemiv rynku 2018. Ekspertna otsinka Vseukrainskoi reklamnoi koalitsii [Electronic resource], Access mode: http://vrk.org.ua/ad-market/
2. Moroz L.A. Internet-reklama v Ukraini: osoblyvosti, vyklyky, perspektyvy rozvytku, L.A.Moroz, N.S.Kosar, N.Ye.Kuzo, Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia "Ekonomichni nauky". Iss.29, Chast.1, Kherson: Vyd.dim "Helvetyka", 2018, P.176-181.
3. Poklonska L. S. Doslidzhennia suchasnoho stanu reklamnoho rynku Ukrainy, L. S. Poklonska, Tekhnolohycheskyi audyt y rezervy proyzvodstva, 2016, No 4(5), P. 4-13.
4. Interactive Advertising Bureau [Electronic resource], Available at: \www/URL: http://www.iab.com.
5. Illiashenko S.M. Suchasni tendentsii zastosuvannia Internet-tekhnolohii u marketynhu, S.M.Illiashenko //Marketynh i menedzhment innovatsii, 2011, No 4(2), P.64-74.
6. Kitsa M. Tendentsii internet-reklamy u ZMI Ukrainy ta zarubizhnykh krain: porivnialnyi aspekt, M. Kitsa, Tele- ta radiozhurnalistyka, 2016, Issue 15, P. 178–183 [Electronic resource], Access mode: http://publications.lnu.edu.ua/collections/index.php/teleradio/article/viewFile/693/698.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Moroz_L_A-Marketynhovi_komunikatsii_178-180.pdf317,41 kBAdobe PDFView/Open
2018_Moroz_L_A-Marketynhovi_komunikatsii_178-180__COVER.png427,97 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.