Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/50612
Title: Математична модель для дослідження хвильових процесів в високовольтних двообмоткових трансформаторах
Authors: Близнак, Ю.
Сегеда, М. С.
Bibliographic description (Ukraine): Близнак Ю. Математична модель для дослідження хвильових процесів в високовольтних двообмоткових трансформаторах / Ю. Близнак, М. С. Сегеда // 76-та Студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей, жовтень 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 93–94. — (Секція енергетики та систем керування).
Bibliographic description (International): Bliznak Iu. Matematychna model dlia doslidzhennia khvylovykh protsesiv v vysokovoltnykh dvoobmotkovykh transformatorakh / Iu. Bliznak, M. S. Seheda // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia : zbirnyk tez dopovidei, zhovten 2018 roku, Lviv. — Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 93–94. — (Sektsiia enerhetyky ta system keruvannia).
Is part of: 76-та Студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей, 2018
Conference/Event: 76-та Студентська науково-технічна конференція
Journal/Collection: 76-та Студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей
Issue Date: 1-Oct-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Temporal Coverage: жовтень 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 93-94
Start page: 93
End page: 94
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/50612
ISBN: 978-966-941-267-6
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:76-та Студентська науково-технічна конференція. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Bliznak_Iu-Matematychna_model_dlia_93-94.pdf229,79 kBAdobe PDFView/Open
2018_Bliznak_Iu-Matematychna_model_dlia_93-94__COVER.png273,75 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.