Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/50591
Title: Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності місцевих фотостудій
Authors: Концур, М.
Вовк, Н. С.
Bibliographic description (Ukraine): Концур М. Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності місцевих фотостудій / М. Концур, Н. С. Вовк // 76-та Студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей, жовтень 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 55–57. — (Секція гуманітарних та соціальних наук).
Bibliographic description (International): Kontsur M. Informatsiino-reklamne zabezpechennia diialnosti mistsevykh fotostudii / M. Kontsur, N. S. Vovk // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia : zbirnyk tez dopovidei, zhovten 2018 roku, Lviv. — Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 55–57. — (Sektsiia humanitarnykh ta sotsialnykh nauk).
Is part of: 76-та Студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей, 2018
Conference/Event: 76-та Студентська науково-технічна конференція
Journal/Collection: 76-та Студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей
Issue Date: 1-Oct-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Temporal Coverage: жовтень 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 55-57
Start page: 55
End page: 57
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/50591
ISBN: 978-966-941-267-6
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
References (Ukraine): 1. Вовк Н. Інформаційний кіоск як новий інструмент у рекламній діяльності компанії / Н. Вовк, О. Гаргат, Л. Керенович // Інформація, комунікація, суспільство 2017: матеріали VI Міжнародної наукової конференції ІКС-2017 [Електронний ресурс]. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – 180-181 с.
2. Гаркавенко С. Маркетинг: підручн. для вузів / С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2004. – 35-48 с.
3. Стефанов С. Технологии производства печатной рекламы. Часть 2. : учебн. пособ. / С. Стефанов, Ю. Смирнова – М. : МГУП, 2009. – 348 с.
References (International): 1. Vovk N. Informatsiinyi kiosk yak novyi instrument u reklamnii diialnosti kompanii, N. Vovk, O. Harhat, L. Kerenovych, Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2017: materialy VI Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii IKS-2017 [Electronic resource], Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017, 1 elektron. opt. dysk (CD-ROM), 180-181 p.
2. Harkavenko S. Marketynh: pidruchn. dlia vuziv, S. Harkavenko, K., Libra, 2004, 35-48 p.
3. Stefanov S. Tekhnolohii proizvodstva pechatnoi reklamy. Chast 2. : uchebn. posob., S. Stefanov, Iu. Smirnova – M. : MHUP, 2009, 348 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:76-та Студентська науково-технічна конференція. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.