Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/50229
Title: Ідея втілення невидимого у видимому (Богословський предмет у професійній свідомості архітектора)
Authors: Криворучко, Юрій
Affiliation: Львів
Bibliographic description (Ukraine): Криворучко Ю. Ідея втілення невидимого у видимому (Богословський предмет у професійній свідомості архітектора) / Юрій Криворучко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". — Львів : Видавництво Національного університет "Львівська політехніка", 2003. — № 486 : Архітектура. Архітектура як відображення ідеології. — С. 219–234. — (Теоретично-методологічні аспекти відношення архітектура-ідеологія).
Bibliographic description (International): Krivoruchko Iu. Ideia vtilennia nevydymoho u vydymomu (Bohoslovskyi predmet u profesiinii svidomosti arkhitektora) / Yurii Kryvoruchko // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytet "Lvivska politekhnika", 2003. — No 486 : Arkhitektura. Arkhitektura yak vidobrazhennia ideolohii. — P. 219–234. — (Teoretychno-metodolohichni aspekty vidnoshennia arkhitektura-ideolohiia).
Is part of: Вісник Національного університету "Львівська політехніка", 486 : Архітектура. Архітектура як відображення ідеології, 2003
Journal/Collection: Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
Issue: 486 : Архітектура. Архітектура як відображення ідеології
Issue Date: 25-Feb-2003
Publisher: Видавництво Національного університет "Львівська політехніка"
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 711.01
Number of pages: 16
Page range: 219-234
Start page: 219
End page: 234
Abstract: Метою сакрального світу є зв’язок з Тим Єдиним, Яке охоплює все та є невидимим. Завдання архітектора - творця святині - через видимі знаки та символи виразити сутність невидимого, трансцендентального. Святиня, храм мусить виконувати богослужбові функції та втілювати божественні сутності. Для професійної свідомості архітектора є важливим не лише знання, а й відчуття основоположних сакральних знаків та символів, свідчення яких подані у творах Отців Церкви та Святому Письмі.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/50229
Copyright owner: © Національний університет „Львівська політехніка“, 2003
© Криворучко Ю., 2003
References (Ukraine): 1. H.Urs von Baltazar. Kosmische Liturgie. Das Zeitbild “Maximus” des Bekenners, Einsielden 1961 (leud. Freiburg Br.1941);
2. LOuspenskij. Essai sur la théologie de L'icone dons L’Eglise orthodoxe /.-Paris, 1960.-p.24;
3. LasophiologiedeS£asile,pp.6;
4. SJloulgakov. L'Orthudoxic, Paris, 1932, p.206;
5. Архімандрит Рафаил (Карелин). О языке православной иконы. - Православная икона: Канон и стиль. К богословському рассмотрению образа. - М.: Паломник, 1998. - С.39-87. - С.39;
6. Инок Григорій (Круг). О почитании икон- Правосл. Икона. Канон и.....- Сс. 18-24, с19;
7. Іліада V, 441-442;
8. Л.Успенський. Теологія ікони (див.2);
9. Митрополит Московський Філарет (Дроздов) - Православная Икона. - С.32-33;
10. Монахиня Иулиания (М.Н.Соколова). Труд иконописця. Св.-Троицкая Сергиева Лавра, 1995. С.35-36, 41-42 - Цит за: Православная икона... - 31-33;
11. Павич М. Хозарський словник. Роман-лексикон на 100000 слів. -Львів: Класика, 1998.- С. 112;
12. Подлинник, вид.заред. Т.Боль- шакова. - М., 1903. - С.З;
13. Протоієрей Сергій Булгаков. Икона-1996.- С.78-94;
14. Прп. Иосиф Волоцкий. Почитая икону - почитаем первообраз.-Православная икона: Канон и стиль. К богословському рассмотрению образа.- М.: Паломник, 1998- С. 14;
15. Словник біблійного богослов’я За ред. Ксав'єЛеон-Дюфура.-Рим-Львів: Місіонер, 1992-1996.-934с.;
16. Флоровський Г. Пути русского богословия Париж, 1937. С. 180;
17. Что есть духовная жизнь-Москва, 1897.-С.65;
18.ШпідлікТ. Духовність Християнського Сходу. Систематичний виклад.-Львів: Львівська богословська академія, 1999.- 496 с.
References (International): 1. H.Urs von Baltazar. Kosmische Liturgie. Das Zeitbild "Maximus" des Bekenners, Einsielden 1961 (leud. Freiburg Br.1941);
2. LOuspenskij. Essai sur la théologie de L'icone dons L’Eglise orthodoxe /.-Paris, 1960.-p.24;
3. LasophiologiedeS£asile,pp.6;
4. SJloulgakov. L'Orthudoxic, Paris, 1932, p.206;
5. Arkhimandrit Rafail (Karelin). O iazyke pravoslavnoi ikony, Pravoslavnaia ikona: Kanon i stil. K bohoslovskomu rassmotreniiu obraza, M., Palomnik, 1998, P.39-87, P.39;
6. Ynok Hryhorii (Kruh). O pochytanyy ykon- Pravosl. Ykona. Kanon y...., Ss. 18-24, P.19;
7. Iliada V, 441-442;
8. L.Uspenskyi. Teolohiia ikony (dyv.2);
9. Mytropolyt Moskovskyi Filaret (Drozdov) - Pravoslavnaia Ykona, P.32-33;
10. Monakhinia Iulianiia (M.N.Sokolova). Trud ikonopistsia. Sv.-Troitskaia Serhieva Lavra, 1995. P.35-36, 41-42 - Tsit za: Pravoslavnaia ikona.., 31-33;
11. Pavych M. Khozarskyi slovnyk. Roman-leksykon na 100000 sliv. -Lviv: Klasyka, 1998, P. 112;
12. Podlinnik, vid.zared. T.Bol- shakova, M., 1903, S.Z;
13. Protoiierei Serhii Bulhakov. Ykona-1996, P.78-94;
14. Prp. Iosif Volotskii. Pochitaia ikonu - pochitaem pervoobraz.-Pravoslavnaia ikona: Kanon i stil. K bohoslovskomu rassmotreniiu obraza, M., Palomnik, 1998- P. 14;
15. Slovnyk bibliinoho bohoslovia ed. KsavieLeon-Diufura.-Rym-Lviv: Misioner, 1992-1996.-934p.;
16. Florovskii H. Puti russkoho bohosloviia Parizh, 1937. P. 180;
17. Chto est dukhovnaia zhizn-Moskva, 1897.-P.65;
18.ShpidlikT. Dukhovnist Khrystyianskoho Skhodu. Systematychnyi vyklad.-Lviv: Lvivska bohoslovska akademiia, 1999, 496 p.
Content type: Article
Appears in Collections:Архітектура. Архітектура як відображення ідеології. – 2003. – №486

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2003n486_Krivoruchko_Iu-Ideia_vtilennia_nevydymoho_219-234.pdf955,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.