Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/49946
Title: Роль бренду в банківській сфері на прикладі ПАТ «Укрбудінвестбанк»
Authors: Вишньова, А.
Когут, І. В.
Bibliographic description (Ukraine): Вишньова А. Роль бренду в банківській сфері на прикладі ПАТ «Укрбудінвестбанк» / А. Вишньова, І. В. Когут // 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Публічне управління та адміністрування" : збірник тез доповідей, 7 листопада 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 31–33.
Bibliographic description (International): Vishnova A. Rol brendu v bankivskii sferi na prykladi PAT "Ukrbudinvestbank" / A. Vyshnova, I. V. Kohut // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia. Sektsiia "Publichne upravlinnia ta administruvannia" : zbirnyk tez dopovidei, 7 lystopada 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 31–33.
Is part of: 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Публічне управління та адміністрування" : збірник тез доповідей, 2018
Conference/Event: 76-та Студентська науково-технічна конференція: Секція "Публічне управління та адміністрування"
Journal/Collection: 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Публічне управління та адміністрування" : збірник тез доповідей
Issue Date: 7-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 7 листопада 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 31-33
Start page: 31
End page: 33
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/49946
ISBN: 978-966-941-260-7
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
References (Ukraine): 1. Эллвуд А. Основы брэндинга : [пер. с англ.] / А. Эллвуд. – М. : Фаир-пресс, Гранд, 2003. – 336 с.
2. Єгоричева С. Б. Банківські інновації : навч. посіб. / С. Б. Єгоричева. – К. : Центр учбової л-ри, 2010. – 208 с.
3. Савонь В. Ребрендинг финансовых учреждений и его эффективность / В. Савонь. – Банковский вестник. – 2007. – № 34. – С. 46–52.
4. Білошапка В. С. Створення бренду банку / В. С. Білошапка // Фінанси, облік і аудит. – 2008. – № 12. – С. 7–13. 5. Аакер Д. А. Создание сильных брендов / Д. А. Аакер. – М. : Изд. дом Гребенникова, 2003. – 440 с.
References (International): 1. Ellvud A. Osnovy brendinha : [transl. from English], A. Ellvud, M. : Fair-press, Hrand, 2003, 336 p.
2. Yehorycheva S. B. Bankivski innovatsii : tutorial, S. B. Yehorycheva, K. : Tsentr uchbovoi l-ry, 2010, 208 p.
3. Savon V. Rebrendinh finansovykh uchrezhdenii i eho effektivnost, V. Savon, Bankovskii vestnik, 2007, No 34, P. 46–52.
4. Biloshapka V. S. Stvorennia brendu banku, V. S. Biloshapka, Finansy, oblik i audyt, 2008, No 12, P. 7–13. 5. Aaker D. A. Sozdanye sylnykh brendov, D. A. Aaker, M. : Yzd. dom Hrebennykova, 2003, 440 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція “Публічне управління та адміністрування”. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Vishnova_A-Rol_brendu_v_bankivskii_31-33.pdf307,26 kBAdobe PDFView/Open
2018_Vishnova_A-Rol_brendu_v_bankivskii_31-33__COVER.png364,53 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.