Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/49556
Title: Studies in the online marketing of higher education institutions - selected aspects
Authors: Kisiołek, Artur
Kobis, Paweł
Prokopenko, Olha
Affiliation: Wielkopolska Higher School of Social Sciences and Economics in Środa Wielkopolska
Czestochowa University of Technology
Sumy State University
Bibliographic description (Ukraine): Kisiołek A. Studies in the online marketing of higher education institutions - selected aspects / Artur Kisiołek, Paweł Kobis, Olha Prokopenko // Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми комерціалізації науково-технічних розробок : тези доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 17–19 травня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 139–140.
Bibliographic description (International): Kisiołek A. Studies in the online marketing of higher education institutions - selected aspects / Artur Kisiołek, Paweł Kobis, Olha Prokopenko // Management of innovation process in Ukraine: problems of commercialization of scientific and technical researches, 17–19 travnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 139–140.
Is part of: Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми комерціалізації науково-технічних розробок : тези доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Management of innovation process in Ukraine: problems of commercialization of scientific and technical researches, 2018
Conference/Event: VІІ Міжнародна науково-практична конференція "Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми комерціалізації науково-технічних розробок"
Journal/Collection: Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми комерціалізації науково-технічних розробок : тези доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 17-May-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 17–19 травня 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 139-140
Start page: 139
End page: 140
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/49556
ISBN: 978-966-941-174-7
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
References (Ukraine): 1. Armstrong M. J. (2003). Students as a clients: A professional Service Model for Business Education. Academy of Management Learning and Education. Vol. 2 № 4.
2. Clark B. R. (1998). Creating Entrepreneurial Universities: Organizational Pathways of Transformation. New York: Pergamon Press. 3. Hall H. (2007). Marketing w szkolnictwie. Warsaw: ABC a Wolters Kluwer Business. 4. Pabian A. (2005). Marketing szkoły wyższej. Warsaw: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR.
References (International): 1. Armstrong M. J. (2003). Students as a clients: A professional Service Model for Business Education. Academy of Management Learning and Education. Vol. 2 No 4.
2. Clark B. R. (1998). Creating Entrepreneurial Universities: Organizational Pathways of Transformation. New York: Pergamon Press. 3. Hall H. (2007). Marketing w szkolnictwie. Warsaw: ABC a Wolters Kluwer Business. 4. Pabian A. (2005). Marketing szkoły wyższej. Warsaw: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми комерціалізації науково-технічних розробок. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Kisiolek_A-Studies_in_the_online_139-140.pdf128,39 kBAdobe PDFView/Open
2018_Kisiolek_A-Studies_in_the_online_139-140__COVER.png498,04 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.