Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/49551
Title: Використання стратегій позиціонування на регіональному ринку: на прикладі ПАТ “Мультіплекс-Холдинг”
Authors: Шеремета, Б. О.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Шеремета Б. О. Використання стратегій позиціонування на регіональному ринку: на прикладі ПАТ “Мультіплекс-Холдинг” / Б. О. Шеремета // Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми комерціалізації науково-технічних розробок : тези доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 17–19 травня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 131–133.
Bibliographic description (International): Sheremeta B. O. Vykorystannia stratehii pozytsionuvannia na rehionalnomu rynku: na prykladi PAT "Multipleks-Kholdynh" / B. O. Sheremeta // Management of innovation process in Ukraine: problems of commercialization of scientific and technical researches, 17–19 travnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 131–133.
Is part of: Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми комерціалізації науково-технічних розробок : тези доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Management of innovation process in Ukraine: problems of commercialization of scientific and technical researches, 2018
Conference/Event: VІІ Міжнародна науково-практична конференція "Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми комерціалізації науково-технічних розробок"
Journal/Collection: Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми комерціалізації науково-технічних розробок : тези доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 17-May-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 17–19 травня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 131-133
Start page: 131
End page: 133
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/49551
ISBN: 978-966-941-174-7
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
URL for reference material: https://www.hse.ru/pubs/share/direct/document/9415963
References (Ukraine): 1. Райс Э., Траут Дж. Позиционирование: битва за узнаваемость: Пер. с англ. / перевод Ю.Н. Каптуревского. – СПб.: Питер, 2004. – 256 с.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга. Перевод на русский язык: В. Б. Бобров. — М.: 1990.//Электронная публикация: Центр гуманитарных технологий. — 20.02.2012.
3. Новаторов Э.В. Особенности позиционирования и репозиционирования в сфере услуг» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.hse.ru/pubs/share/direct/document/9415963 – Назва з екрану.
4. Траут Дж. Новое позиционирование [Текст] / Дж. Траут со С. Ривкиным. – СПб: Издательство “Питер”, 2000. – 192 с.: ил. – (Серия «Теория и практика менеджмента»). – 5 000 пр. – ISBN 527200132.
References (International): 1. Rais E., Traut Dzh. Pozitsionirovanie: bitva za uznavaemost: transl. from English, perevod Iu.N. Kapturevskoho, SPb., Piter, 2004, 256 p.
2. Kotler F. Osnovy marketinha. Perevod na russkii iazyk: V. B. Bobrov, M., 1990.//Elektronnaia publikatsiia: Tsentr humanitarnykh tekhnolohii, 20.02.2012.
3. Novatorov E.V. Osobennosti pozitsionirovaniia i repozitsionirovaniia v sfere usluh" [Electronic resource]. Access mode: https://www.hse.ru/pubs/share/direct/document/9415963 – Title from the screen.
4. Traut Dzh. Novoe pozitsionirovanie [Text], Dzh. Traut so S. Rivkinym, SPb: Izdatelstvo "Piter", 2000, 192 p., il, (Seriia "Teoriia i praktika menedzhmenta"), 5 000 pr, ISBN 527200132.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми комерціалізації науково-технічних розробок. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.