Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/4817
Назва: Імідж як маркетинговий інструмент розвитку території
Автори: Цибульська, Ю. О.
Бібліографічний опис: Цибульська Ю. О. Імідж як маркетинговий інструмент розвитку території / Ю. О. Цибульська // 66–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – C. 521–523. – Бібліографія: 5 назви.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Теми: успішність
управління
самоврядування
формування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/4817
Тип вмісту : Technical Report
Розташовується у зібраннях:66–та студентська науково–технічна конференція. – 2009 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211.pdf223,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.