Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45102
Назва: Особливості розгляду Державною податковою службою звернень, запитів, скарг (заяв) платників податків
Автори: Червінська, О. С.
Приналежність: Національний університет “Львівська політехніка”
Бібліографічний опис: Червінська О. С. Особливості розгляду Державною податковою службою звернень, запитів, скарг (заяв) платників податків / О. С. Червінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 349–354.
Журнал/збірник: Проблеми економіки та управління
Дата публікації: 2002
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Львів
УДК: 336.2
Кількість сторінок: 349-354
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45102
Власник авторського права: © Червінська О. С., 2002
Перелік літератури: Обгрунтовано суть та важливість розгляду державною податковою службою звернень, запитів, скарг (заяв) платників податків. Grounded gist and consideration importance by state tax appeals service, inquiries, rate-payers complaints (statements).
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2002. – №448

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
74_349-354.pdf101,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.