Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45091
Title: Інтеграція маркетингу і логістики у формуванні товарної політики підприємства
Authors: Мороз, Л. І.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Мороз Л. І.Інтеграція маркетингу і логістики у формуванні товарної політики підприємства / Л. І. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 299–303. – Бібліографія: 3 назви.
Journal/Collection: Проблеми економіки та управління
Issue Date: 2002
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Country (code): UA
Place of the edition/event: Львів
UDC: 339.138:330.075.8
Number of pages: 299-303
Abstract: Розглянуто практичний маркетингово-логістичний аспект аналізу договірних зобов’язань та визначення оптимального рівня матеріально-технічних запасів у формуванні товарної політики підприємства. Practical marketing-logistic aspect of analysis of contractual obligations and determination of optimum level of material and technical resources in forming of goods politics by enterprise are considered.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45091
Copyright owner: © Мороз Л. І., 2002
References (Ukraine): 1. Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности формы. — М., 1997. 2. Неруш Ю.М. Коммерческая логистика. — М., 1997. 3. Невелев А.М., Касьян И.И. Материально-техническое снабжение и сбыт на промышленном предприятии. — К., 1980.
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2002. – №448

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
63_299-303.pdf147,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.