Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45090
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСухорська, У. Р.-
dc.date.accessioned2019-05-27T12:13:42Z-
dc.date.available2019-05-27T12:13:42Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationСухорська У. Р. Взаємозв’язок цінової та комунікативної стратегій у системі маркетингу підприємства / У. Р. Сухорська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 293–299. – Бібліографія: 7 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45090-
dc.description.abstractПроаналізовано взаємозв’язок цінової та комунікативної стратегій. Описано методи вимірювання впливу реклами на ціни. Підтверджено, що більш рекламовані товари мають нижчу цінову еластичність. Виробникам рекомендовано дотримуватись послідовності у їх ціновій та комунікативній стратегіях, тобто супроводжувати значні витрати на просування високими цінами на товари. In the article the relationship between price and promotion strategies is analyzed. Different methods of measurement of the impact of advertising on prices are described. It is stated that better advertised products have lower price elasticity. It is recommended for the producers to be consistent in their price and advertising strategy when high advertising expenditures should be provided with high prices.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleВзаємозв’язок цінової та комунікативної стратегій у системі маркетингу підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Сухорська У. Р., 2002uk_UA
dc.contributor.affiliationЛьвівська комерційна академія Укоопспілкиuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.format.pages293-299-
dc.relation.references. Telser L. How much does it pay whom to advertise? // American Economic Review. - 1961. - № 51. - P. 194 - 205. 2. Elliot J. Kellogg’s Rice Krispies: the effect of new creative execution // Advertising Wbrks. - 1981. - № 1. - P. 78 - 88. 3. Starr M., Rubinson J. A loyalty group segmentation model for brand purchasing simulation // Journal of Marketing Research. - 1918. - № 15. - P. 318 - 383. 4. Steiner R Does Advertising Lower Consumer Prices? // Journal of Marketing. - 1913. - № 10. - P. 18 - 29. 5. Farris P., Reibstein D. How prices, ad expenditure and profits are linked // Harvard Business Review. - 1919. - № 11 - 12. - P. 113 - 184. 6. Rasmussen A. The determination of advertising expenditure // Joyrnal of Marketing. - 1952. - № 16. - P. 439 - 446.7. Dorfman R., Steiner P. Optimal advertising and optimal quality // American Economic.Review. - 1954. - № 44. - P. 826 - 836.uk_UA
dc.citation.conferenceПроблеми економіки та управління-
dc.coverage.placenameЛьвівuk_UA
dc.subject.udc338.242.2:339.138uk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2002. – №448

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
62_293-299.pdf147,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.