Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45090
Название: Взаємозв’язок цінової та комунікативної стратегій у системі маркетингу підприємства
Авторы: Сухорська, У. Р.
Принадлежность: Львівська комерційна академія Укоопспілки
Библиографическое описание: Сухорська У. Р. Взаємозв’язок цінової та комунікативної стратегій у системі маркетингу підприємства / У. Р. Сухорська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 293–299. – Бібліографія: 7 назв.
Конференция/мероприятие: Проблеми економіки та управління
Дата публикации: 2002
Издательство: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Страна (код): UA
Место издания, проведения: Львів
УДК: 338.242.2:339.138
Количество страниц: 293-299
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано взаємозв’язок цінової та комунікативної стратегій. Описано методи вимірювання впливу реклами на ціни. Підтверджено, що більш рекламовані товари мають нижчу цінову еластичність. Виробникам рекомендовано дотримуватись послідовності у їх ціновій та комунікативній стратегіях, тобто супроводжувати значні витрати на просування високими цінами на товари. In the article the relationship between price and promotion strategies is analyzed. Different methods of measurement of the impact of advertising on prices are described. It is stated that better advertised products have lower price elasticity. It is recommended for the producers to be consistent in their price and advertising strategy when high advertising expenditures should be provided with high prices.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45090
Владелец авторского права: © Сухорська У. Р., 2002
Список литературы: . Telser L. How much does it pay whom to advertise? // American Economic Review. - 1961. - № 51. - P. 194 - 205. 2. Elliot J. Kellogg’s Rice Krispies: the effect of new creative execution // Advertising Wbrks. - 1981. - № 1. - P. 78 - 88. 3. Starr M., Rubinson J. A loyalty group segmentation model for brand purchasing simulation // Journal of Marketing Research. - 1918. - № 15. - P. 318 - 383. 4. Steiner R Does Advertising Lower Consumer Prices? // Journal of Marketing. - 1913. - № 10. - P. 18 - 29. 5. Farris P., Reibstein D. How prices, ad expenditure and profits are linked // Harvard Business Review. - 1919. - № 11 - 12. - P. 113 - 184. 6. Rasmussen A. The determination of advertising expenditure // Joyrnal of Marketing. - 1952. - № 16. - P. 439 - 446.7. Dorfman R., Steiner P. Optimal advertising and optimal quality // American Economic.Review. - 1954. - № 44. - P. 826 - 836.
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Проблеми економіки та управління. – 2002. – №448

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
62_293-299.pdf147,65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.