Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45085
Title: Використання методів маркетингового аналізу в діяльності підприємства
Authors: Стернюк, О. Б.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Стернюк О. Б. Використання методів маркетингового аналізу в діяльності підприємства . / О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 270–274. – Бібліографія: 4 назви.
Journal/Collection: Проблеми економіки та управління
Issue Date: 2002
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Country (code): UA
Place of the edition/event: Львів
UDC: 658.8
Number of pages: 270-274
Abstract: Досліджено методи аналізу, що використовуються у маркетинговій діяльності підприємства. Розглянуто широкий спектр методів аналізу маркетингової інформації, класифікованих за часовою ознакою та відповідно до послідовності маркетингової діяльності підприємства. The paper is devoted to research of the analysis methods, which is used in marketing activity of firm. The wide spectrum of the analysis methods of the marketing information, is classified according to the temporary tag and according to a sequence of marketing activity of firm.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45085
Copyright owner: © Стернюк О. Б., 2002
References (Ukraine): 1. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга. — М., 2000. 2. Дибб С., Симкин Л., Брэдли Дж. Практическое руководство по маркетинговому планированию. — СПб, 2001. 3. Кіндрацька Г.1. Основи стратегічного менеджменту. — Львів, 2000. 4.Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга. — СПб, 2001.
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2002. – №448

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57_270-274.pdf139,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.