Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45051
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТріппнер, М.-
dc.date.accessioned2019-05-26T19:47:57Z-
dc.date.available2019-05-26T19:47:57Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationТріппнер М. Сучасні орієнтації діяльності підприємств / М. Тріппнер // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 115–120. – Бібліографія: 9 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45051-
dc.description.abstractРозглядаються сучасні орієнтації діяльності підприємств, зокрема новий напрямок орієнтації на споживача - партнерський маркетинг. Проаналізовано проблеми впровадження партнерського маркетингу. The modern orientations of enterprises’ activity are investigated, in particular new direction of consumer orientation - partnership marketing. The problems of introduction of partnership marketing are analysed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleСучасні орієнтації діяльності підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тріппнер М., 2002uk_UA
dc.contributor.affiliationСуспільна вища школа підприємництва і управління м. Лодзьuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.format.pages115–120-
dc.relation.references1. Fonfara К. Marketing partnerski па rynku przedsiqbiorstw, PWE, Warszawa 1999. 2. L. Zabinski, Zmiany klasycznych orientacji marketingowych przedsiqbiorstw // Marketing i Rynek 1996, nr 6. 3. Doyle P., Marketing Management and Strategy, Prentice-Hall, Englewood Cliffts, New York, 1998. 4. Dalige T. Dissemination of Market Orientation in Europe, International Marketing Review 1998. 5. Anderson J., Norus J. Partnering as a Focused, Market Strategy // California Management Review. - 1996 6. Anton J. Customer Relationship Management, Prentice-Hall, Englewood Cliffts. - New York, 1996. 7. Pagne A Marketing uslug, PWE, Warszawa, 1997. 8. Faulkner D., Bowman C. Strategie konkurencji, Felberg SJA, Warszawa, 1999. 9. Percy M. Market-Led Strategie Change, Butterworth Heineman, London, 1995.uk_UA
dc.citation.journalTitleПроблеми економіки та управління-
dc.coverage.placenameЛьвівuk_UA
dc.subject.udc658.8uk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2002. – №448

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25_115-120.pdf117,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.