Логістика. – 2018. – №892 : [38] Домівка зібрання Перегляд статистики

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та працівників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлено сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – № 892. – 292 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Логістика

Зміст


1
3
10
19
25
32
38
49
56
64
72
80
90
100
105
114
121
127
134
140
149
160
165
171
179
189
196
203
212
222
228
239
246
256
262
272
279
288

Content


1
3
10
19
25
32
38
49
56
64
72
80
90
100
105
114
121
127
134
140
149
160
165
171
179
189
196
203
212
222
228
239
246
256
262
272
279
288

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 38
Попередній переглядТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article26-лют-2018Ентропія в діяльності підприємства: суть та основні підходи до оцінюванняДейнега, О. В.; Дейнега, І. О.
Article26-лют-2018Маркетингова складова “дорожньої карти” розвитку зовнішньої торгівліГерасимчук, В. Г.
Article26-лют-2018Місце фінансового контролінгу в управлінні фінансовими потоками в логістичних системахГладкова, О. В.
Article26-лют-2018Розвиток молодіжного лідерства в структурі інноваційних стратегій розвитку закладів вищої освітиБублик, М. І.; Копач, Т. М.
Article26-лют-2018Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсуБочко, О. Ю.; Якимишин, Лілія Ярославівна
Article26-лют-2018Дослідження еволюції поняття “бренд” в контексті розвитку суспільстваБоєнко, О. Ю.
Article26-лют-2018Korytarze dla nowego jedwabnego szlaku z udziałem ukrainy i polski – perspektywy rozwojuAntonowicz, M.
Article26-лют-2018Зміст до Вісника Національного університету «Львівська політехніка». Серія: “Логістика”-
Article26-лют-2018Місцеве самоврядування як активний суб’єкт господарюванняГлинський, Н. Ю.
Article26-лют-2018Експортна стратегія і тренди розвитку маркетингової діяльності підприємств в умовах відкритої економіки УкраїниМних, О. Б.
Article26-лют-2018Професійний портрет логіста: маркетингові дослідженняЧорнописька, Н. В.; Стасюк, К. З.
Article26-лют-2018Управління ризиком у логістичній системі через систему страхового захистуРикованова, І. С.; Таранський, І. П.; Донець, Д. М.
Article26-лют-2018Квантифікація інтеграційного менеджментуГронська, Н. С.
Article26-лют-2018Маркетингова оцінка детермінант регіональних сегментів світового ринку ресторанних послугВовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.
Article26-лют-2018Проблеми створення і ефективної діяльності екологістичних харчових і переробних підприємств малого та середнього бізнесу на теренах західної УкраїниАфтаназів, І. С.; Струтинська, Л. Р.; Андрусів, С. В.
Article26-лют-2018Концепція маркетингу територій в розвитку зеленого туризмуФігун, Н. В.; Пастернак, О. І.
Article26-лют-2018Дослідження глобального ринку логістичних послуг: світові тенденції та вплив на УкраїнуШандрівська, О. Є.; Якимишин, Лілія Ярославівна
Article26-лют-2018Обґрунтування напрямів покращання маркетингової діяльності вітчизняних виробників кухонних меблів (на прикладі тзов “діоліні”)Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.
Article26-лют-2018Оцінка координації елементів комплексу маркетингу. результати дослідженняХадріан, П.
Article26-лют-2018Маркетингова та логістична діяльність автомобілебудівних підприємствТерлецька, В. О.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 38