Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/44516
Title: Веб-аналітика як важлива складова успішного функціонування змі в інтернеті
Other Titles: Web analytics as an important component of the success of the media on the internet
Authors: Мудра, Ірина
Mudra, Iryna
Affiliation: Національний університет «Львівська політехніка»
Bibliographic description (Ukraine): Мудра І. Веб-аналітика як важлива складова успішного функціонування змі в інтернеті / Ірина Мудра // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Журналістські науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 896. — С. 117–126. — (Соціальні комунікації та журналістика).
Bibliographic description (International): Mudra I. Web analytics as an important component of the success of the media on the internet / Iryna Mudra // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Zhurnalistski nauky. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — No 896. — P. 117–126. — (Sotsialni komunikatsii ta zhurnalistyka).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Журналістські науки, 896, 2018
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Журналістські науки
Issue: 896
Issue Date: Feb-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
UDC: 070
659.3(477)
Keywords: веб-аналітика
інтернет-ЗМІ
інструменти
лічильники відвідуваності
web analytics
online media
tools
Number of pages: 10
Page range: 117-126
Start page: 117
End page: 126
Abstract: Для того, аби підвищити ефективність сайту ЗМІ, не достатньо зробити оригінальний дизайн і якісний контент. Необхідно постійно проводити аналіз і дослідження його роботи. У цьому допоможе веб-аналітика, основне завдання якої – отримати дані, які можуть покращити функціонування інтернет-ЗМІ. У цьому дослідженні наводимо інструменти, які допоможуть редакціям інтернет-ЗМІ отримати дані для аналізу і моніторингу дій читачів. Тоді редакція мас-медіа буде впевнена, що вона не лише продукує контент, але і його зміст доходить до читачів. Висвітлено також результати дослідження щодо використання веб-аналітики редакціями інтернет-ЗМІ.
In order to improve your site media do not simply make an original design and quality content. It is necessary to constantly analyze and study his work. This will help web analytics. Whose main task – to get information that can improve the functioning of the оnline media. In this study suggest tools to help editors of Internet media to obtain data for analysis and monitoring of readers. Then the editors of the media will be sure that it not only produces content, but also its content comes to readers. And also highlights the results of a study on the use of web analytics editors of Internet media.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/44516
Copyright owner: © Національний університет „Львівська політехніка“, 2018
© Мудра Ірина, 2018
URL for reference material: http://webmisto.rv.ua/2016/09/01/analityka-web-saitu/
http://platfor.ma/magazine/text-sq/media-innovations-lab/analytic-tools/
http://www.google.com/analytics/
https://metrika.yandex.ru/promo
https://www.seonews.ru/analytics/10-instrumentov-veb-analitiki-na-kotoryestoit-obratit-vnimanie/
https://drive.google.com/file/d/0BxNmkhm4Or6qa3B4WnQteE5UaUdEWW8tTnhza25rWmVWekJ3/view
http://press-centre.com.ua/news/jak_proanalizuvati_sajt_konkurentiv_jakshho_u_nogo_zakrita_statistika/2015-02-02-564
https://www.searchengines.ru/parse_ly_obnovi.html
https://hostiq.ua/blog/35-tools-for-web-analytics/
https://www.seonews.ru/analytics/10-instrumentov-veb-analitiki-na-kotorye-stoit-obratit-vnimanie/
http://press-centre.com.ua/news/jak_
References (Ukraine): 1. Аналітика веб-сайту Рівне, статистика та аналіз [Електронний ресурс] // Веб-місто. – Режим доступу: http://webmisto.rv.ua/2016/09/01/analityka-web-saitu/
2. Беляева Яна. Звести рахунки: 5 інструментів аналітики сайтів-конкурентів [Електронний ресурс] / Яна Беляева // Platforma. – Режим доступу: http://platfor.ma/magazine/text-sq/media-innovations-lab/analytic-tools/
3. Веб-аналітика корпоративного класу [Електронний ресурс] // Google Аналітика. – Режим доступу: http://www.google.com/analytics/
4. Кошик Авинаш. Веб-аналитика 2.0 на практике. Тонкости и лучшие методики / Авинаш Кошик. – Диалектика, 2011. – 528 с.
5. Нова Яндекс. Метрика – нові можливості для веб-аналітики [Електронний ресурс] // Яндекс.Метрика. – Режим доступу: https://metrika.yandex.ru/promo.
6. Лічильник. SEO Словник [Електронний ресурс] // iGroup. – Режим доступу: igroup.com.ua/seo-articles/lichylnyk/
7. Рожкова Жанна. 10 инструментов вебаналитики, на которые стоит обратить внимание [Електронний ресурс] / Жанна Рожкова // seonews. – Режим доступу: https://www.seonews.ru/analytics/10-instrumentov-veb-analitiki-na-kotoryestoit-obratit-vnimanie/
8. Черубіні Федеріка. Тенденція 7 – еволюція аналітики – ключові індикатори для вимірювання зростаючих аудиторій редакціями [Електронний ресурс] / Федеріка Черубіні // Тенденції в редакціях 2015. – С. 79–86. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0BxNmkhm4Or6qa3B4WnQteE5UaUdEWW8tTnhza25rWmVWekJ3/view
9. Як проаналізувати сайт конкурентів, якщо у нього закрита статистика [Електронний ресурс] // прес-центр. – Режим доступу: http://press-centre.com.ua/news/jak_proanalizuvati_sajt_konkurentiv_jakshho_u_nogo_zakrita_statistika/2015-02-02-564
10. Parse.ly обновил аналитическую платформу [Електронний ресурс] // searchengines.ru. – Режим доступу: https://www.searchengines.ru/parse_ly_obnovi.html
11. 35 полезных сервисов для работы с веб-аналитикой [Електронний ресурс] // hostiq. – Режим доступу: https://hostiq.ua/blog/35-tools-for-web-analytics/
References (International): 1. Analityka veb-saitu Rivne, statystyka ta analiz [Analityka web-site in Rivne, analyzing]. Retrieved from http://webmisto.rv.ua/2016/09/01/analityka-web-saitu/
2. Beliaeva Yana. Zvesty rakhunky: 5 instrumentiv analityky saitiv-konkurentiv [Billing: 5 tools for analytics of competitor sites]. Platforma. Retrieved from http://platfor.ma/magazine/text-sq/media-innovations-lab/analytic-tools/
3. Veb-analityka korporatyvnoho klasu [Corporate-class Web analytics]. Google analytics. Retrieved from http://www.google.com/analytics/
4. Koshyk Avynash. Veb-analytyka 2.0 na praktyke. Tonkosty y luchshye metodyky [Web analytics corpo Web analytics 2.0 in practice. The subtleties and best practices of the rational class]. Dyalektyka, 2011, p. 528.
5. Nova Yandeks.Metryka – novi mozhlyvosti dlia veb-analityky [New Yandex.Metrics – New opportunities for web analytics]. Yandex.Metrika. Retrieved from:https://metrika.yandex.ru/promo
6. Lichylnyk. SEO Slovnyk [Counter. SEO Dictionary]. iGroup. Retrieved from igroup.com.ua/seo-articles/lichylnyk/
7. Rozhkova Zhanna. 10 ynstrumentov veb-analytyky, na kotorыe stoyt obratyt vnymanye [10 web analytics tools worth paying attention]. seonews. Retrieved from https://www.seonews.ru/analytics/10-instrumentov-veb-analitiki-na-kotorye-stoit-obratit-vnimanie/
8. Cherubini Federika. Tendentsiia 7 – evoliutsiia analityky – kliuchovi indykatory dlia vymiriuvannia zrostaiuchykh audytorii redaktsiiamy [Trend 7 – evolution of analysts – key indicators for measuring the growing audience editstiami].Tendentsii v redaktsiiakh, 2015, P. 79–86.
9. Iak proanalizuvaty sait konkurentiv, yakshcho u noho zakryta statystyka [How to analyze the site of competitors, if it has closed statistics]. Retrieved from http://press-centre.com.ua/news/jak_ proanalizuvati_sajt_konkurentiv_jakshho_ u_nogo_zakrita_statistika/2015-02-02-564
10. Parse.ly obnovyl analytycheskuiu platformu [Parse.ly updated the analytics platform]. searchengines.ru. Retrieved from: https://www.searchengines.ru/parse_ly_obnovi.html
11. 35 poleznykh servysov dlia rabotы s veb-analytykoi [35 useful services for working with web analytics]. hostiq.Retrieved from https://hostiq.ua/blog/35-tools-for-web-analytics/
Content type: Article
Appears in Collections:Журналістські науки. – 2018. – №896



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.