Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/444
Назва: Векторний метод оцінювання якості послуг
Автори: Чабан, О. П.
Бібліографічний опис: Чабан О. П. Векторний метод оцінювання якості послуг / О. П. Чабан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 608 : Автоматика, вимірювання та керування. – С. 150–154. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Описано новий метод числової оцінки якості послуг – векторний метод. Наведений приклад оцінювання якості послуг, що надають супермаркети. Цей метод можна використовувати також для оцінювання якості продукції. New method of service quality digital estimation – a vector method – is notified in the article. The presented example of service quality evaluation is made in terms of supermarket service. This method could be used for production quality estimation as well.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/444
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Автоматика, вимірювання та керування. – 2008. – №608

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf152,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.