Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/444
Title: Векторний метод оцінювання якості послуг
Authors: Чабан, О. П.
Bibliographic description (Ukraine): Чабан О. П. Векторний метод оцінювання якості послуг / О. П. Чабан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 608 : Автоматика, вимірювання та керування. – С. 150–154. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Описано новий метод числової оцінки якості послуг – векторний метод. Наведений приклад оцінювання якості послуг, що надають супермаркети. Цей метод можна використовувати також для оцінювання якості продукції. New method of service quality digital estimation – a vector method – is notified in the article. The presented example of service quality evaluation is made in terms of supermarket service. This method could be used for production quality estimation as well.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/444
Content type: Article
Appears in Collections:Автоматика, вимірювання та керування. – 2008. – №608

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf152,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.