Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/434
Title: Маркетингові аспекти сільськогосподарського розвитку України
Authors: Мамчин М. М.
Жагаляк І. І.
Мороз В. Р.
Bibliographic description (Ukraine): Мамчин М. М. Маркетингові аспекти сільськогосподарського розвитку України / М. М. Мамчин, І. І. Жагаляк, В. Р. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 605 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 218–223. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Описано сучасний стан розвитку аграрного сектора України. Виділено основні причини помилок в реформуванні агропромислового комплексу. Запропоновано напрями можливих перетворень сільськогосподарського виробництва з використанням сучасних маркетингових інструментів. The modern state of agrarian sector development in Ukraine is described in this article. The principle mistakes of agro industrial complex reforming are shown. The directions of possible agricultural production transformations using modern marketing instruments are suggested.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/434
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №605

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38.pdf258,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.