Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/434
Назва: Маркетингові аспекти сільськогосподарського розвитку України
Автори: Мамчин М. М.
Жагаляк І. І.
Мороз В. Р.
Бібліографічний опис: Мамчин М. М. Маркетингові аспекти сільськогосподарського розвитку України / М. М. Мамчин, І. І. Жагаляк, В. Р. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 605 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 218–223. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Описано сучасний стан розвитку аграрного сектора України. Виділено основні причини помилок в реформуванні агропромислового комплексу. Запропоновано напрями можливих перетворень сільськогосподарського виробництва з використанням сучасних маркетингових інструментів. The modern state of agrarian sector development in Ukraine is described in this article. The principle mistakes of agro industrial complex reforming are shown. The directions of possible agricultural production transformations using modern marketing instruments are suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/434
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №605

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf258,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.