Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42998
Назва: Модели медиа-действий в социальной журналистике
Інші назви: Моделі медіа-дій у соціальній журналістиці
The models of the media action in social journalism
Автори: Степанов, Жоржетта
Stepanov, Georgetta
Степанов, Жоржетта
Приналежність: Государственный университет Молдовы
Бібліографічний опис: Степанов Ж. Модели медиа-действий в социальной журналистике / Жоржетта Степанов // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Журналістські науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 883. — С. 51–56.
Bibliographic description: Stepanov G. The models of the media action in social journalism / Georgetta Stepanov // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Zhurnalistski nauky. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 883. — P. 51–56.
Є частиною видання: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Журналістські науки, 883, 2017
Журнал/збірник: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Журналістські науки
Випуск/№ : 883
Дата публікації: 27-гру-2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Місце видання, проведення: Львів
УДК: 070
654.1]
316
Теми: соціальна сфера
ЗМІ
соціальна журналістика
медіа-дію
соціальний індивідуум
урядовий сектор
неурядовий сектор
публічний діалог
соціальна реальність
social field
mass-media
social journalism
media action
citizen
governmental sector
nongovernmental sector
public dialog
social reality
социальная сфера
СМИ
социальная журналистика
медиа-действие
социальный индивидуум
правительственный сектор
неправительственный сектор
публичный диалог
социальная реальность
Кількість сторінок: 6
Діапазон сторінок: 51-56
Початкова сторінка: 51
Кінцева сторінка: 56
Короткий огляд (реферат): Цілі соціальної журналістики вимагають від журналістів різних підходів у висвітленні соціальної реальності. Цей факт сприяє розвитку різних моделей медіа-дій, внаслідок чого в загальний інформаційний потік надходять матеріали, що сприяють формуванню громадянського сприйняття реальності, моделювання соціальних поглядів і життєвих позицій, розвитку суспільного діалогу. Вони, з одного боку, спонукають гро- мадян брати активну участь в житті суспільства і включатися в соціальні процеси, а з іншого, здійснюють моніторинг дій відповідальних осіб, орієнтуючи їх у потрібне суспільству русло. Отже, конструктивний характер і ефективність соціальної журналістики залежать безпосередньо від вибору і застосування певних моделей медіа-дій відносно різних категорій учасників висвітлюваних соціальних подій і процесів.
The social journalism objectives which are realized in the process of the mediation of social reality improve the variety of models of media actions. Through it, in the informational circuit are putted materials which model a civil perception of the reality, induce to citizens the feeling of an ownership and the participation in social life, suggest the possible solutions for solving the problems, and generate the optimal conditions for free implication of citizens in public dialog etc. Constructive nature of these media actions lies in adjustment journalistic activities to social field’s need and in cumulating of the journalistically actions and those of the other social institutions in view of satisfaction of the social objectives of a major importance for society.
Цели социальной журналистики требуют от журналистов разных подходов в освещении социальной реальности. Данный факт способствует развитию разных моделей медиа-действий, вследствие чего в общий информационный поток поступают материалы, способствующие формированию гражданского восприятия реальности, моделированию социальных взглядов и жизненных позиций, развитию общественного диалога. Они, с одной стороны, побуждают граждан принимать активное участие в жизни общества и включаться в социальные процессы, а с другой, осуществляют мониторинг действий ответственных лиц, ориентируя их в нужное обществу русло. Таким образом, конструктивный характер и эффективность социальной журналистики зависят напрямую от выбора и применения определенных моделей медиа-действий по отношению к разным категориям участников освещаемых социальных событий и процессов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42998
Власник авторського права: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Степанов Ж., 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://guangzhou.usembassychina.org.cn/uploads/images/mbnXw4F4ym1vr26osf-v7w/ijde0796.pdf
http://www.dzyalosh.ru/02-dostup/pravo/2004_91_92(7-8)/dziylochinskii.htm
Перелік літератури: 1. Thompson J. B. Media şi modernitatea. O teorie socială a mass-media. Prahova: ANTET XX PRESS, 1998. 280 с.
2. Europenizarea: faţetele procesului. Coordonator Moraru V. Chiinău: Sirius, 2013.336 с.
3. Malamud P. Civic Journalism An Antidote to Apathy? //Issues of Democracy. Electornic Journals of the U. S. Information Agency, 1996, № 8, том 1, July, с. 28–29. http://guangzhou.usembassychina.org.cn/uploads/images/mbnXw4F4ym1vr26osf-v7w/ijde0796.pdf.
4. Stepanov G. Introducere în studiul jurnalismului. Chişinău: CEP USM, 2010. 198 с.
5. Дзялошинский И. Пресса третьего сектора или социальная журналистика? //Право знать: история, теория, практика, 2004, № 7–8 (91–92).http://www.dzyalosh.ru/02-dostup/pravo/2004_91_92(7-8)/dziylochinskii.htm.
6. Convergenţe spirituale Iali – Chişinău, 2015, № 8–9, с. 305–309.
7. Vâlcu V. Jurnalismul social. Iaşi: Polirom, 2007. 286 с.
References: 1. Thompson J. B. Media şi modernitatea. O teorie socială a mass-media. Prahova: ANTET XX PRESS, 1998. 280 p.
2. Europenizarea: faţetele procesului. Coordonator Moraru V. Chiinău: Sirius, 2013.336 p.
3. Malamud P. Civic Journalism An Antidote to Apathy? //Issues of Democracy. Electornic Journals of the U. S. Information Agency, 1996, No 8, V. 1, July, P. 28–29. http://guangzhou.usembassychina.org.cn/uploads/images/mbnXw4F4ym1vr26osf-v7w/ijde0796.pdf.
4. Stepanov G. Introducere în studiul jurnalismului. Chişinău: CEP USM, 2010. 198 p.
5. Dzialoshinskii I. Pressa treteho sektora ili sotsialnaia zhurnalistika? //Pravo znat: istoriia, teoriia, praktika, 2004, No 7–8 (91–92).http://www.dzyalosh.ru/02-dostup/pravo/2004_91_92(7-8)/dziylochinskii.htm.
6. Convergenţe spirituale Iali – Chişinău, 2015, No 8–9, P. 305–309.
7. Vâlcu V. Jurnalismul social. Iaşi: Polirom, 2007. 286 p.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Журналістські науки. – 2017. – №883



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.