Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42865
Назва: Інформаційна технологія опрацювання параметрів пасажиропотоків громадського транспорту
Інші назви: Информационная технология обработки параметров пассажиропотоков общественного транспорта
Information technology of data processing concerning the parameters of public transport passenger flow
Автори: Борейко, Олег Юрійович
Приналежність: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Борейко О. Ю. Інформаційна технологія опрацювання параметрів пасажиропотоків громадського транспорту : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук : 05.13.06 – інформаційні технології / Олег Юрійович Борейко ; Міністерство освіти і науки України, Тернопільський національний економічний університет. – Львів, 2018. – 168 с. – Бібліографія: с. 144–156 (116 назв).
Дата публікації: 2018
Видавництво: Національний університет "Львівська політехніка"
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Львів
Науковий ступінь: кандидат технічних наук
Рада захисту: Д 35.052.14
Науковий керівник: Теслюк, Василь Миколайович
Гнатчук, Єлизавета Геннадіївна
Члени комітету: Тимченко, Олександр Володимирович
УДК: 004.62:656.072
Теми: інформаційна технологія
громадський транспорт
параметри пасажиропотоків
інформаційна модель
автоматизована система
“розумне” місто
мережі Петрі
информационная технология
общественный транспорт
параметры пассажиропотоков
информационная модель
автоматизированная система
"умный" город
сети Петри
information technology
public transport
parameters of passenger flows
information model
automated system
"smart" city
Petri nets
Кількість сторінок: 168
Короткий огляд (реферат): Дисертаційна робота присвячена розв’язанню важливого наукового завдання – завдання підвищення ефективності опрацювання параметрів пасажиропотоків у громадському транспорті “розумного” міста. У дисертації розроблено метод опрацювання параметрів пасажиропотоків громадського транспорту. Отриманий метод врахувує різні категорій пасажирів та завдяки використанні мультимедійних форматів і інтегрованих структур даних забезпечує підвищення точності визначення їх параметрів. Вдосконалено ієрархічну програмну модель, яка дає можливість досягнути необхідної швидкодії, функціональності, вартості програмної реалізації системи і швидко масштабувати автоматизовану систему. Вдосконалено фізичну модель контролера збору даних, яка грунтується на використанні сучасної елементної бази і забезпечує широкі функціональні можливості та припустиму вартість реалізації у порівнянні з існуючими аналогами. Для зменшення структурної складності моделей автоматизованої системи опрацювання параметрів пасажиропотоків отримав подальший розвиток метод синтезу структурних моделей автоматизованої системи на основі інгібіторних мереж Петрі. Диссертация посвящена решению важного научного задания – повышения эффективности обработки параметров пассажиропотоков в общественном транспорте "умного" города. В диссертации разработан метод обработки параметров пассажиропотоков общественного транспорта. Полученный метод учитывает различные категорий пассажиров и благодаря использовании мультимедийных форматов и интегрированных структур данных обеспечивает повышение точности определения их параметров. Усовершенствована иерархическая программная модель, которая дает возможность достичь необходимого быстродействия, функциональности, стоимости программной реализации системы и быстро масштабировать автоматизированную систему. Усовершенствована физическая модель контроллера сбора данных, которая основана на использовании современной элементной базы и обеспечивает широкие функциональные возможности и допустимую стоимость реализации по сравнению с существующими аналогами. Для уменьшения структурной сложности моделей автоматизированной системы обработки параметров пассажиропотоков получил дальнейшее развитие метод синтеза структурных моделей автоматизированной системы на основе ингибиторных сетей Петри. The thesis is dedicated to the upgrading of efficiency of information technologies of data processing for public transport passenger flow. The actuality of the subject of the dissertation has been proved in the introduction of the scientific work. The aim and the main tasks of the investigation have been formulated. The scientific novelty and the practical implementation of the obtained results have been defined. The first chapter of the thesis contains the analysis of the current state of the systems development of the “smart” city. The results of the analysis of the existing automated systems gave the possibility to state the following facts: in most cases, a necessary functionality (privileged passengers are taken into account) was not fully realized, there were not insufficient high accuracy calculation of passengers (no more than 98%) and expensive equipment connected with the monopoly of producing companies. In the second chapter of the investigation, there is the further development of models of the automated system on the base of Petri nets. The developed method is based on the following: algorithms of the work of the system, which show all stages of functioning of a client and its server part in details; models of a client and server part of the system on the base of inhibitor Petri nets, which give the possibility to investigate state and dynamics of the functioning of the whole system and its components; models of the system based on color Petri nets showing types, movement and processing of data by controllers and a server. In the third chapter of the research, the processing method of parameters for public transport passenger flows of the “smart” city has been developed for the first time. It is based on the activity of the following: algorithms of the original data processing by a controller; algorithms of data processing by a server sent by controllers-clients; program model of a controller of data collection; hierarchical model of the management of software of a server part; information model, which reflects the processes of interaction between the main elements of the system and describes data flow and stages of their interpretation in the final statistic information. In the fourth chapter of the research, physical model of a controller for data collection and technical means for the realization of a server part of the system, software for the automated system for processing of parameters of public traffic passenger flows of the “smart” city have been upgraded. Technical equipment for the design of a physical model of a controller of data collection has been developed. A high accuracy of calculation of passengers that is equal to 99.5% together with the use of video data gives the possibility to check, prove and show the estimated quantity of passengers of each transport means during the chosen period.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42865
Тип вмісту : Dissertation Abstract
Розташовується у зібраннях:Автореферати та дисертаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avt_Boreiko.pdfАвтореферат дисертації1,29 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
dis_boreiko_o_yu.pdfДисертаційна робота5,34 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
vidguk1_boreiko_o_yu.pdfВідгук офіційного опонента156,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
vidguk2_boreiko_o_yu.pdfВідгук офіційного опонента1,86 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.