Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42418
Назва: Збалансована карта показників розвитку туристичних регіонів україни: необхідність та передумови використання
Автори: Гайдук, А. Б.
Приналежність: Національний університет "Львівська політехніка"
Бібліографічний опис: Гайдук А. Б. Збалансована карта показників розвитку туристичних регіонів україни: необхідність та передумови використання / А. Б. Гайдук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 478 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 98–104. – Бібліографія: 6 назв.
Журнал/збірник: Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
Дата публікації: 2003
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Львів
УДК: 338.48
Кількість сторінок: 98-104
Короткий огляд (реферат): Розглядаються проблеми управління туристичними регіонами України та реалізації туристичних стратегій в них. Як науковий підхід для подолання виявлених проблем пропонується застосування сучасного та ефективного інструмента стратегічного менеджменту - збалансованої карти показників (Balanced Sсогесаrd). Доводяться необхідність та передумови використання збалансованої карти показників у менеджменті туристичних територій, а також можливість адаптації цього методу до умов туристичних регіонів. The article is devoted to the problems of management of tourist regions of Ukraine and the tourist strategies implementation there. As a research approach to overcome revealed problems the application of Balanced Scorecard, a modern and effective tool of strategic management, is suggested. In the article the necessity and prerequisites of using the Balanced Sсогесаrd indicators in the tourist territory management alongside with the possibility of adjusting this method to the tourist region conditions is proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42418
Власник авторського права: Гайдук А.Б., 2003
Перелік літератури: 1. Туризм в Україні-2000: Статистичний бюлетень. - K., 2001. 2. Kaplan R. S. and Norton D. P. (1996). The Balanced Scorecard: Translating Strategy into Action. - Boston, 1996. 3. Kaplan R. S. and Norton D. P. (1997). Balanced Scorecard. Strategien erfolgreich umsetzen. Aus dem Amerikanischen von P. Horvath. - Stuttgart, 1997. 4. Müller-Stewens, G. Lechner, Ch.: Strategisches Management: wie strategische Initiativen zum Wandel Führen. - St. Gallen, 2001. 5. Luft, H. Organisation und Vermarktung von Tourismusorten und Tourismusorganisationen. - Gmeiner, 2001. 6. Eisenstein B., Albers L.: Entwicklung eines Strategischen Erfolgskennziffernsystems im Tourismus (SET). - Pilotprojekt in der Destination Nordsee Schleswig-Holstein. - Heide, 2002.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2003. – №478

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14_98-104.pdf208,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.