Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42416
Назва: Формування маркетингових стратегій підприємства
Автори: Сухорська, У. Р.
Приналежність: Національний університет "Львівська політехніка"
Бібліографічний опис: Сухорська У. Р. Формування маркетингових стратегій підприємства / У. Р. Сухорська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 478 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 81–91. – Бібліографія: 12 назв.
Журнал/збірник: Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
Дата публікації: 2003
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Львів
УДК: 338.244
Кількість сторінок: 81-91
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сутність та значення, особливості стратегічного маркетингового планування на сучасному етапі у світі та в Україні, виділено основні чинники впливу та ефекти стратегічного маркетингового планування; розроблено методику формування маркетингових стратегій. The definition, role and specific of strategic marketing planning in Ukraine and other countries are analyzed. Main factors of influence and effects of strategic marketing planning are described. The method for marketing strategies formation is worked out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42416
Власник авторського права: Сухорська У.P., 2003
Перелік літератури: 1. Ansoff I. Strategies fo r Diversification / / Harvard Buisness Review. - 19З7. - Sept.-Oct. - P. 113-124. 2. Treacy M., Wiersema F. The Discipline o f Market Leaders. Reading, Mass.: Addison Wesley, 199З. - P. ЗІ. 3. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М., 199O. 4. Куденко H. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. - K., 1998. З. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. - СПб., 198б. б. McDonald M. “Strategic Marketing Planning”. - Cranfield University, 199б. 7. Mintzberg H. The Rise and Fall o f Strategic Planning. - Prentice Hall Int., 1994. 8. Moore J. The Death o f Competition. Harvard Buisness Press. - 199б. 9. Porter M. Competitive Strategy. - New York. - 1980. 10. Hamel G., Prahalad C.K. Competing fo r the Future: Breakthrough Strategies fo r Seizing Control o f Your Industry and Creating Markets o f Tomorrow. - Boston, 1994. 11. Myung-Su Chae John S. Hill. Determinants and benefits o f global strategic marketing planning formality / / International Marketing Review. - Vol. 17, Issue 6. - London, 2000. 12. Статистичний бюлетень: Економічне і соціальне становище Львівської області у січні-серпні 2002 р. - Львівське обласне управління статистики, 2002.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2003. – №478

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12_81-91.pdf230,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.