Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42413
Назва: Організаційне розташування маркетингових та збутових служб в дивізійних організаційних структурах управління крупних компаній
Автори: Огерчук, Ю. В.
Приналежність: Національний університет "Львівська політехніка"
Бібліографічний опис: Огерчук Ю. В. Організаційне розташування маркетингових та збутових служб в дивізійних організаційних структурах управління крупних компаній / Ю. В. Огерчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 478 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 51–58. – Бібліографія: 4 назви.
Журнал/збірник: Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
Дата публікації: 2003
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Львів
УДК: 658.8
Кількість сторінок: 51-58
Короткий огляд (реферат): Розглядаються проблеми організаційного розташування маркетингу та збуту в дивізійних структурах управління крупних компаній. На основі описаних в науковій літературі та існуючих зарубіжних компаній розглядаються та аналізуються пріоритетності маркетингу в цих компаніях. Визначаються типові варіанти організаційного розміщення маркетингу та збуту в дивізійних структурах з метою подальшого удосконалення організування маркетингової та зокрема збутової діяльності. The article is devoted to the problems of marketing and selling organization in divisional management structures of large companies. The importance of marketing in such companies is investigated and analysed on the basis of the existing and decrypted in the scientific literature foreign companies. The typical variants of organizational structures of marketing and selling in divisional structures are determined for the further improvement of marketing organization including selling activities in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42413
Власник авторського права: Ю.В. Огерчук, 2003
Перелік літератури: 1. Внутрішня документація “Nestlé Deutschland A G ”. 2. Pepels W.(Hrsg.). Organisationsgestaltung in marktorientierten Unternehmen: mit Tabellen- Heidelberg: Sauer, 2001. 3. Ассель Генри. Маркетинг: принципыг и стратегия: Учебник для вузов. - М., 2OO1. 4. Winkelmann Peter. Marketing und Vertrieb: Fundamente für die marktorientierte Unternehmensführung / von Peter Winkelmann. - 3, überarb. und erw. Aufl. - München, Wien, Oldenburg, 2002.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2003. – №478

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9_51-58.pdf160,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.