Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42409
Назва: Wykorzystanie koncepcji wartości do oceny efektywności zarządzania w Polskich przedsiębiorstwach
Автори: Lutek, P.
Szczepanski, A.
Приналежність: Національний університет "Львівська політехніка"
Бібліографічний опис: Lutek P. Wykorzystanie koncepcji wartości do oceny efektywności zarządzania w Polskich przedsiębiorstwach / P. Lutek, A. Szczepanski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 478 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 24–30.
Журнал/збірник: Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
Дата публікації: 2003
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Львів
УДК: 334
Кількість сторінок: 24-30
Короткий огляд (реферат): Wartosc jest podstawow^ kategori^ we wspolczesnym zarz^dzaniu; jest pomostem w komunikacji pomiçdzy przedsiçbiorstwem i jego otoczeniem, jest czynnikiem spajaj^cym srodowisko wewnçtrzne kazdej organizacji, jest kryterium decyzji kierowniczych i formulowania strategii, jest tworzywem wszelkich procesow pracy, jest kluczem w transmisji celôw i programow strategicznych na poziom programow i zadan operacyjnych a takze - w odwrotnym kierunku - wyrazania charakteru i tresci presji operacyjnej na wierzcholek strategiczny przedsiçbiorstwa, wyjasnia istotç kryzysow i konfliktow w organizacji, stanowi punkt orientacyjny w procesie zmiany organizacyjnej (utrzymanie glownej funkcji zmiany oraz wprowadzanie nowej kultury organizacyjnej i wzorcow zachowan), jest podstaw budowania przywôdztwa i kompetencji kierowniczych, itp. The value as a concept of management theory functions in a great number of areas and can be treated as a key element of a company influence both internal and external as well. Additionally, one find this term useful in formulating overall strategies, in transmission of objectives and strategic plans onto the operational level and the other way around as a translator of messages and pressures coming from the company bottom line to its top management. The concept explains also an essence of internal conflicts and crisis situations within an organization, being a key point in a process of building a leadership, core competencies and implementing new organizational culture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42409
Власник авторського права: Lutek P., Szczepanski A., 2003
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2003. – №478

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_24-30.pdf160,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.