Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42408
Назва: Прогнозування попиту та обсягів продажів компанії як ключовий чинник організації бюджетування на підприємствах
Автори: Колісник, М. В.
Бібліографічний опис: Колісник М. В. Прогнозування попиту та обсягів продажів компанії як ключовий чинник організації бюджетування на підприємствах / М. В. Колісник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 478 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 14–23. – Бібліографія: 6 назв.
Журнал/збірник: Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
Дата публікації: 2003
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Львів
УДК: 336.76
Кількість сторінок: 14-23
Короткий огляд (реферат): Науково обґрунтовано та наведено основні концепції прогнозування обсягів продажу та попиту на продукцію підприємства. Коротко обговорено методи успішного прогнозування попиту та планування продажу. Запропоновано нову ідею стосовно прогнозування попиту та продажу в умовах невизначеності. The basic concepts of demand and sales forecasting are noted in this article. The methods of successful demand forecasting are discussed briefly. The new idea how to forecast the demand and sales under uncertainty of domestic conditions has been proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42408
Власник авторського права: © Колісник М.В., 2003
Перелік літератури: 1. Брігхем Ю. Основи фінансового менеджменту. - K., 1998. 2. Сигел Э. Практическая бизнес-статистика. - М., 2002. З. Томас Р. Количественные методы анализа хозяйственной деятельности. - М., 1999. 4. Churchill Gilbert A., Jr. Ford, Neil M., Walker, Orville C., Jr. Sales Force Management. - 5th ed. Richard Irwin, A Times Mirror Higher Education Group Inc. Company, 1997. 5. DeLurgio, Stephen A., Sr Forecasting Principles and Applications. - The McGraw-Hill Companies, Inc., 1998. б. Wilson, J. Holton, Keating Barry. Business Forecasting. - 2nd ed. - The McGraw-Hill Companies, Inc., 1994.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2003. – №478

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_14-23.pdf254,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.