Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42406
Назва: Стратегії розвитку підприємства
Автори: Горбаль, Н. І.
Шандрівська, О. Є.
Приналежність: Національний університет "Львівська політехніка"
Бібліографічний опис: Горбаль Н. І. Стратегії розвитку підприємства / Н. І. Горбаль, О. Є. Шандрівська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 478 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 3–10. – Бібліографія: 4 назви.
Конференція/захід: Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
Дата публікації: 2003
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Львів
УДК: 338.244
Кількість сторінок: 3-10
Короткий огляд (реферат): Аналізуються особливості різних підходів до формування стратегій розвитку підприємства: М. Портера, М. Трейсі і Ф. Вірсема, Г. Крофа і М. Кусумано. In the article different approaches to the formation of the development strategy of a firm are analyzed: those of M. Porter, Treacy M. and Wiersema F., G. von Krogh and M. A. Cusumano.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42406
Власник авторського права: Горбаль Н.І., Шандрівська О. Є., 2003
Перелік літератури: 1. Портер M. Конкуренция. - M., 2001. 2. Georg von Krogh, Michael A. Cusumano. Three strategy fo r quick growth management. Sloan Management Review. Winter, 2001. - Vol. 42.- № 2. 3. Porter M. Competitive Advantage. - New York, 1985. 4. Treacy M., Wiersema F. The Discipline o f Market Leaders. Reading, Mass.: Addison Wesley, 1995. - P.31.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2003. – №478

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_3-10.pdf186,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.