Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42366
Назва: Гендерні особливості особистості у юнацькому віці
Автори: Мірило, Юлія
Приналежність: Національний університет “Львівська політехніка”
Бібліографічний опис: Мірило Ю. Гендерні особливості особистості у юнацькому віці / Юлія Мірило // Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2016. – Вип. 9. – С. 83–90. – Бібліографія: 11 назв.
Журнал/збірник: Психологічні виміри культури, економіки, управління
Дата публікації: 2016
Видавництво: Ліга-Прес
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Львів
Теми: гендер
гендерні ролі
гендерні стереотипи
гендерна соціалізація
гендерна ідентичність
фемінність
маскулінність
акцентуації характеру
Кількість сторінок: 83-90
Короткий огляд (реферат): Стаття-інтерв'ю присвячена висвітленню сутності та зміст гендерного розвитку особистості у юнацькому віці, охарактеризовано гендерні ролі та стереотипи, розглянуто питання гендерної соціалізації та ідентичності особистості у суспільстві. З'ясовано зміст взаємозв'язку фемінності та маскулінності з акцентуаціями характеру ранніх юнаків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42366
Перелік літератури: 1. Берн Ш.М. Гендерная психология: Учебник / Ш. М. Берн. – СПб.: Прайм-Еврознак, 2001. – 320 с. 2. Бутурлим Т.О. До проблеми формування гендерної культури старшокласників / Т. Бутурлим // Рідна школа. – 2009. – №12. – С.22-25. 3. Васютинський В.О. Владно-підвладні аспекти статево-рольової і гендерної взаємодії / В. Васютинський // Практична психологія та соціальна робота. – 2006. – №7. – С. 21-31. 4. Веленко А. Ю. Гендерні стереотипи та їх вплив на формування особистості школяра / А. Веленко // Психолог. – 2008. – №11. – С. 1-23. 5. Городнова Н.М. Гендерний розвиток особистості / Н. М. Городнова. – К.: Шк. Світ, 2008. – 128 с. 6. Грушко В.С. Акцентуації характеру: Хрестоматія / В.С. Грушко. – Тернопіль: Видавництво Астон, 2008. – 352 с. 7. Заброцький М. М. Основи вікової психології: Навчальний посібник / М.М. Заброцький. – Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2003. – 112с. 8. Завгородня О.С. До проблеми психологічного змісту фемінності та маскулінності / О. Завгородня // Освіта і управління. – 2002. – №4. – С.87-96. 9. Корнієнко І.В. Цінності та ціннісні орієнтації старшокласників: гендерний аспект / І. Корнієнко // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2005. – №1. – С. 147-156. 10. Максименко С. Д. Загальна психологія: Навч. посібник / С. Д Максименко, В.О. Соловієнко. – К.: МАУП, 2000. – 256 с. 11. Майерс Д.Д. Социальная психология: Учебник / Д. Д. Майерс. – СПб.: Питер, 2007. – 794 с.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2016. – №9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
83-90.pdf523,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.