Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42363
Назва: Психологічні особливості прийняття студентами рішення щодо професійного майбутнього
Автори: Кучкуда, Софія
Приналежність: Національний університет “Львівська політехніка”
Бібліографічний опис: Кучкуда С. Психологічні особливості прийняття студентами рішення щодо професійного майбутнього / Софія Кучкуда // Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2016. – Вип. 9. – С. 53–60. – Бібліографія: 15 назв.
Журнал/збірник: Психологічні виміри культури, економіки, управління
Дата публікації: 2016
Видавництво: Ліга-Прес
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Львів
Кількість сторінок: 53-60
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена комплексному дослідженню психологічних особливостей прийняття студентами рішення щодо професійного майбутнього. Досліджено, що чим більше студенти прагнуть реалізації за фахом, тим краще вони навчаються, показують кращі результати зокрема, у проведенні психодіагностики, психологічної просвіти, частіше використовують можливість приймати участь в різних психологічних заходах (конференціях, конкурсах, круглих столах, дискусіях тощо). Представлено основні рекомендації щодо важливості проведення професійного відбору та сприяння у професійному становленні майбутніх фахівців психологів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42363
Перелік літератури: 1. Hutchinson T.S. Predicting client outcomes using counselor trainee levels of ego development and altruistic caring / T.S. Hutchinson. - State University of New York at Buffalo, State University of New York College at Brockport, 2011. – 156s. 2. Redekop F, Wlazelek B. Counselor Dispositions: An Added Dimension for Admissions Decisions / F. Redekop, B. Wlazelek. - Pittsburgh: PA, 2010. – 187s. 3. Ананьев Б.Г. О проблемах современного человекознания / Б. Г. Ананьєв. – М: Наука, 1977. - 380с . 4. Афанасьєв М.І. Основи менеджменту: Навч.-метод. посіб. / М.І. Афанасьєв. - Харків: Інжек, 2003. - 481с. 5. Буланова-Топоркова М.В. Педагогика и психология висшей школы: Учебное пособие / М.В. Буланова-Топоркова. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2002. – 544 с. 6. Деркач А.А., Зазикин В.Г. Акмеология: Учебное пособие / А.А. Деркач, В.Г. Зазикін. – Санкт-Петербург: Питер, 2003. – 256 с. 7. Дьяченко М.И. Психологические проблемы готовности к деятельности / М.И. Дьяченко. – Минск: БДУ, 1976. – 175 с. 8. Дьяченко М.И., Кандибович Л.А. Психология высшей школы: Учебное пособие для ВНЗ. – 2-е вид. / М.И. Дьяченко, Л.А. Кандибович. – Минск: БДУ, 1981. – 383 с. 9. Ериксон Э. Идентичность: юность и кризисы / Е. Ериксон. – М: Прогресс, 1996. – 344 с. 10. Зеєр Е.Ф., Симанюк Е.Е. Кризи професійного становлення особистості / Е.Ф. Зеєр, Е.Е. Симанюк // Психологічний журнал. – 2005. – Т.18, № 6. – С.35-44. 11. Казанцева Т.А., Олійник Ю.Н. Взаємозв’язок особистісного ровитку і професійного становлення студентів-психологів / Т.А. Казанцева, Ю.Н. Олійник // Психологічний журнал. – 2002. – Т.23, № 6. - С.51-59. 12. Канеман Д. Думай медленно – решай быстро / Д. Канеман. – М: АСТ, 2014. - 314с. 13. Карамушка Л.М. Технології роботи організаційних психологів: навч. посібник / Л.М. Карамушка. – Київ: Інкос, 2005. – 366c. 14. Карпов А.В. Рефлексивність як психічна властивість та методика її діагностики / А.В. Карпов // Психологічний журнал. – 2003. – Т.24, № 5. – С.45-57. 15. Ковальов Г.А. Механизмы и эфекты процессов активного социального учения // Вопроссы психологии межличностного познания и общения / Г.А. Ковалєв. – Красноград: КДУ, 1983. – 210 с.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2016. – №9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53-60.pdf587,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.