Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42348
Назва: Rola sieci społecznościowych w działalności informacyjno – komunikacyjnej polskich bibliotek uczelnianych
Інші назви: The role of social networks in information-communication activity of Polish academical libraries
Роль соціальних мереж у інформаційно-комунікаційній діяльності польських бібліотек вищих навчальних закладів
Автори: Jakubiec, Anna
Pazdur, Marzena
Приналежність: Biblioteka Politechniki Krakowskiej
Бібліографічний опис: Jakubiec A. Rola sieci społecznościowych w działalności informacyjno – komunikacyjnej polskich bibliotek uczelnianych / Anna Jakubiec, Marzena Pazdur // Інформаційний простір бібліотеки: польсько-український досвід : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 18–19 травня 2017 року, Львів, Україна / Національний університет «Львівська політехніка», Науково-технічна бібліотека ; за редакцією Р. Самотий ; [редколегія: А. Андрухів, Р. Самотий, Н. Мосієнко, С. Палюх]. − Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 402–415. – Bibliografia.
Конференція/захід: Інформаційний простір бібліотеки: польсько-український досвід
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Львів
Теми: social media
sieci społecznościowe
marketing biblioteczny
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram
Google Plus
Pintеrest
social media
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram
Google Plus
Pintеrest
соціальні медіа
соціальні мережі
бібліотечний маркетинг
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram
Google Plus
Pintеrest
Кількість сторінок: 402-415
Короткий огляд (реферат): Nieustanny wzrost popularności portali społecznościowych w Polsce determinuje wszelakie organizacje do podejmowania inicjatyw określanych jako social media marketing. W ten trend wpisują sie także biblioteki uczelni wyższych, czyniąc z serwisów internetowych ważne narzędzie komunikacyjne i marketingowe. Artykuł podejmuje próbę analizy i oceny aktywności krajowych bibliotek uczelni wyższych w serwisach społecznościowych. Wnioski oparto na badaniach ankietowych oraz na analizie uczelnianych stron w wybranych portalach. The growing popularity of social networking sites in Poland, determines all organizations to take initiatives identified as a social media marketing. This trend is also more popular in libraries of higher education, making social services an important communication and marketing tool. This paper attempts to analyse and evaluate the activity of national university libraries in community services. The conclusions are based on survey results and on the analysis of university websites in selected portals. Упродовж останніх років у всьому світі спостерігається стрімкий розвиток нових порталів соціальних мереж, що стимулює інституції організовувати маркетингову діяльність, пов’язану з соціальними медіа. У доповіді пропонується аналіз, порівняльна характеристика і показники активності бібліотек державних ВНЗ у соціальних мережах. Висновки ґрунтуються на анкетуванні і проведеному аналізі сторінок бібліотек на вибраних порталах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/42348
Перелік літератури: Błaszak Konrad, Jacy są użytkownicy sieci społecznościowych? Kogo spotkacie na Twitterze, a kogo na Instagramie? [online], [dostęp: 28.04.2017]. Dostępny w: http://antyweb.pl/jacy-sa-uzytkownicy-sieci-spolecznosciowych-kogo-spotkacie-na-twitterze-akogo- na-instagramie/. Czaplicka Monika, 5 błędów działań w social media [online], [dostęp 28.04.2017]. Dostępny w: http://czaplicka.eu/5-bledow/. Dyrlaga Szymon, 16 największych błędów w social media [online], [dostęp 28.04.2017]. Dostępny w: http://freshmail.pl/blog/16-bledow-w-social-media/. Jaskowska Bożena, Bądźmy tam gdzie oni! Elementy social media marketingu w bibliotece [online], [dostęp 28.04.2017]. Dostępny w: https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/2518/Jaskowska_BADZMY_TAM_GDZIE_O NI.pdf?sequence=1. Loryńska Monika, Pinterest nie dla każdego [online], [dostęp 28.04.2017]. Dostępny w: http://www.spidersweb.pl/2012/03/pinterest-nie-dla-kazdego.html. Majchrzyk Łukasz, Mobile i digital w Polsce i na świecie w 2016 r. [online], [dostęp 28.04.2017]. Dostępny w: https://mobirank.pl/2016/01/27/mobile-digital-w-polsce-na-swiecie- 2016/. Media społecznościowe, W: Wikipedia [online], [dostęp 28.04.2017]. Dostępny w: https://pl.wikipedia.org/wiki/Media_spo%C5%82eczno%C5%9Bciowe. Przybysz Janina, Pioterek Paweł, Media społecznościowe w służbie bibliotek [online], [dostęp 28.04.2017]. Dostępny w: http://repozytorium.uwb.edu.pl/jspui/bitstream/11320/4519/1/23_Przybysz_Pioterek.pdf. Słownik języka polskiego PWN [online], [dostęp 28.04.2017]. Dostępny w: https://sjp.pwn.pl/. Smart Insights. Actionable Marketing Advice [online], [dostęp 28.04.2017]. Dostępny w: http://www.smartinsights.com/social-media-marketing/social-media-strategy/new-globalsocial- media-research/. Statista. The Statistics Portal [online], [dostęp 28.04.2017]. Dostępny w: https://www.statista.com/. Weresniak Piotr, Do czego tak naprawdę służy mi Twitter? [online], [dostęp 28.04.2017]. Dostępny w: https://piotrweresniak.com/2010/05/14/do-czego-tak-naprawde-sluzy-mi-twitter/.
Тип вмісту : Proceedings Book
Розташовується у зібраннях:Інформаційний простір бібліотеки: польсько-український досвід. – 2017 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inf-prostir-biblioteky__2018-402-415.pdf724,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.