Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/41563
Назва: Особливості обліку реалізації товарів із наданням знижок
Інші назви: Features accounting implementation goods with the granting of discounts
Автори: Князь, С. В.
Залуцький, В. П.
Яворська, Н. П.
Kniaz, S. V.
Zalutskyi, V. P.
Yavorska, N. P.
Приналежність: Національний університет «Львівська політехніка»
Lviv Polytechnic National University
Бібліографічний опис: Князь С. В. Особливості обліку реалізації товарів із наданням знижок / С. В. Князь, В. П. Залуцький, Н. П. Яворська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : збірник наукових праць. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 862. — С. 125–130.
Bibliographic description: Kniaz S. V. Features accounting implementation goods with the granting of discounts / S. V. Kniaz, V. P. Zalutskyi, N. P. Yavorska // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Seriia : Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku : zbirnyk naukovykh prats. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 862. — P. 125–130.
Є частиною видання: Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : збірник наукових праць, 862, 2017
Журнал/збірник: Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : збірник наукових праць
Випуск/№ : 862
Дата публікації: 28-бер-2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Місце видання, проведення: Львів
УДК: 657.444
Теми: знижка
реалізація товарів
торговельне підприємство
облік
рахунок
discount
realization of goods
commercial enterprises
accounting
account
Кількість сторінок: 6
Діапазон сторінок: 125-130
Початкова сторінка: 125
Кінцева сторінка: 130
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сутність поняття «знижка». Виділено мету та завдання надання знижок у процесі реалізації товарів, охарактеризовано їхні найпоширеніші різновиди. Дослідження дало змогу виокремити характерні особливості відображення у вітчизняній системі обліку торговельних підприємств надання знижок під час реалізації товарів.
The process of selling goods (products and services), based on which determined that it plays a significant role in the commercial enterprises as directly affect the financial results of the enterprise – profit. This primarily concerns trade margins and discounts. In this scientific paper, by analyzing the research of domestic and foreign authors, defined the essence of discount. Allocated the goal and objectives of providing discounts in the process of sale of goods described their the most common differently species. The research made it possible to distinguish the characteristic features of reflection of providing discounts during the realization of goods in the national accounting system of commercial enterprises. Proved that correctly reflect the accounting process of sale of products (goods and services) with discounts accountants requires adequate knowledge about their features. Analyzed the order of accrued discounts in the sale of goods accounting company-seller and found that the accounting method depends on when and what discounts are applied. It is established that the use of trade discounts on the sale of goods is a way to attract more customers, increase sales and consequently increase income trading businesses. Argued that no reasonable amount of discounts could lead to discounts, which not only increase revenue, but also the cause of loss. It is advisable to note that the characteristics of the display of goods with discounts depending on when and applicable discounts – before or after the sale of goods; at prices higher or lower than their purchase price. Therefore, before modern accountants commercial enterprises face some problems when displaying the trade discount granted to the sale of goods who need to know the specifics of their account. A clear and proper display and writing accounting process, trade margins and selling goods with discounts and registration of all necessary documents will improve relationships with customers, increase the productivity of accounting personnel, their efficiency and reliability of accounting data and settlements with customers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/41563
Власник авторського права: © Національний університет
«Львівська політехніка», 2017
© Князь С. В., Залуцький В. П., Яворська Н. П., 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12
http://spec.od.ua/files/bae23390fdd72175fd849962c03d02af.pdf
https://uteka.ua/ua/publication/Skidki-i-bonusy-pokupatelyam-uchet-u-prodavca
https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/golden/g-03/article-10485.html
http://www.economyandsociety.in.ua/journal/2_ukr/127.pdf
http://zakon2.rada.gov.ua
Перелік літератури: 1. Закон України «Про рекламу» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80.
2. Закон України «Про захист прав споживачів» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12.
3. Сухарська О. Реалізація товарів зі знижкою [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://spec.od.ua/files/bae23390fdd72175fd849962c03d02af.pdf.
4. Омельницкая З. Знижки та бонуси покупцям: облік у продавця [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uteka.ua/ua/publication/Skidki-i-bonusy-pokupatelyam-uchet-u-prodavca.
5. Білова Н. Знижки та розпродажі: правила відображення в обліку. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/golden/g-03/article-10485.html.
6. Букало Н. А. Особливості обліку торговельних знижок на підприємствах торгівлі та відображення їх у фінансовій звітності / Н. А. Букало, Ю. В. Новицька // Економіка і суспільство. – 2016. – № 2. – С. 715–719. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.economyandsociety.in.ua/journal/2_ukr/127.pdf.
7. Закон України «Про ціни і ціноутворення» № 5007-VI від 03.08.2012 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua
References: 1. Zakon Ukrainy "Pro reklamu" [Electronic resource], Access mode: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80.
2. Zakon Ukrainy "Pro zakhyst prav spozhyvachiv" [Electronic resource], Access mode: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12.
3. Sukharska O. Realizatsiia tovariv zi znyzhkoiu [Electronic resource], Access mode: http://spec.od.ua/files/bae23390fdd72175fd849962c03d02af.pdf.
4. Omelnytskaia Z. Znyzhky ta bonusy pokuptsiam: oblik u prodavtsia [Electronic resource], Access mode: https://uteka.ua/ua/publication/Skidki-i-bonusy-pokupatelyam-uchet-u-prodavca.
5. Bilova N. Znyzhky ta rozprodazhi: pravyla vidobrazhennia v obliku. [Electronic resource], Access mode: https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/golden/g-03/article-10485.html.
6. Bukalo N. A. Osoblyvosti obliku torhovelnykh znyzhok na pidpryiemstvakh torhivli ta vidobrazhennia yikh u finansovii zvitnosti, N. A. Bukalo, Yu. V. Novytska, Ekonomika i suspilstvo, 2016, No 2, P. 715–719. [Electronic resource], Access mode:http://www.economyandsociety.in.ua/journal/2_ukr/127.pdf.
7. Zakon Ukrainy "Pro tsiny i tsinoutvorennia" No 5007-VI vid 03.08.2012 y. [Electronic resource], Access mode: http://zakon2.rada.gov.ua
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2017. – №862



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.