Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/40868
Назва: X, Y theories as sources for effective communication targeting
Автори: Naumova, Natalya
Yevstihnieieva, Olena
Приналежність: Zaporizhzhya National University
Бібліографічний опис: Naumova N. X, Y theories as sources for effective communication targeting / Natalya Naumova, Olena Yevstihnieieva // Litteris et Artibus : proceedings of the 6th International youth science forum, November 24–26, 2016, Lviv, Ukraine / Lviv Polytechnic National University. – Lviv : Lviv Polytechnic Publishing House, 2016. – P. 283. – Bibliography: 2 titles.
Конференція/захід: Litteris et Artibus
Дата публікації: 2016
Видавництво: Lviv Polytechnic Publishing House
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Lviv
Теми: X, Y theories
target
goals
responsibilities
Кількість сторінок: 283
Короткий огляд (реферат): In theses the role of the X, Y theories as sources for effective communication targeting are shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/40868
References: [1] [ist [Online]. Available: http://www.eco1] Theories X and Y, The Economnomist.com/node/12370445 [2] McGregor, D. (1960). The Human Side of Enterprise, New York, McGrawHill.
Тип вмісту : Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Litteris et Artibus. – 2016 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LEA-2016-283-283.pdf392,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.