Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/40838
Назва: Translation issues of social networks marketing terminology based on the Facebook ad manager service glossary
Автори: Ostapenko, Inna
Приналежність: Lviv Polytechnic National University
Бібліографічний опис: Ostapenko I. Translation issues of social networks marketing terminology based on the Facebook ad manager service glossary / Inna Ostapenko // Людина. Комп’ютер. Комунікація : збірник наукових праць. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — С. 138–140. — (7. Перекладознавство).
Bibliographic description: Ostapenko I. Translation issues of social networks marketing terminology based on the Facebook ad manager service glossary / Inna Ostapenko // Liudyna. Kompiuter. Komunikatsiia : zbirnyk naukovykh prats. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — P. 138–140. — (7. Perekladoznavstvo).
Є частиною видання: Людина. Комп’ютер. Комунікація : збірник наукових праць, 2017
Журнал/збірник: Людина. Комп’ютер. Комунікація : збірник наукових праць
Дата публікації: 8-чер-2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Місце видання, проведення: Львів
Lviv
Теми: Facebook Ad Manager
translation
electronic marketing
terminology
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 138-140
Початкова сторінка: 138
Кінцева сторінка: 140
Короткий огляд (реферат): The vocabulary of untranslated English terms for Ukrainian version of Facebook Ad Manager was compiled. The ways of their translation into Ukrainian language were analyzed. The issue of Russian barbarisms in Ukrainian terminology was raised.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/40838
ISBN: 978-966-941-072-6
Власник авторського права: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://www.facebook.com/ads/manager/creation/creat
Перелік літератури: 1. Facebook Ad Manager [Electronic resource] — URL: https://www.facebook.com/ads/manager/creation/creat ion/?act=593183207434940&pid=p1
2. Петренко Н. М. Вступ до перекладознавства. – Дніпропетровськ. Видавництво: ДУЕП, 2002. – 140 с.
References: 1. Facebook Ad Manager [Electronic resource] - URL: https://www.facebook.com/ads/manager/creation/creat ion/?act=593183207434940&pid=p1
2. Petrenko N. M. Vstup do perekladoznavstva, Dnipropetrovsk. Vydavnytstvo: DUEP, 2002, 140 p.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Людина. Комп’ютер. Комунікація. – 2017 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017_Ostapenko_I-Translation_issues_of_138-140.pdf247,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
2017_Ostapenko_I-Translation_issues_of_138-140__COVER.png504,93 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.