Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/401
Title: Основні поняття та зміст формування франчайзингової системи
Authors: Салата І. З.
Bibliographic description (Ukraine): Салата І. З. Основні поняття та зміст формування франчайзингової системи / І. З. Салата // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 606 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 97–102. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розкрито сутність основних понять франчайзингових відносин. Уточнено тлумачення франчайзингової мережі та франчайзингової системи як організаційних утворень, що виникають в результаті застосування франчайзингової форми співпраці між суб’єктами господарювання. Висвітлено економічний зміст та особливості формування франчайзингової системи з позиції життєвого циклу франчайзингу. The definitions of main terms in franchising relations sphere are described. The definitions of terms “franchise network” and “franchise system” as formations that appear as a result of franchise collaboration between enterprises are improved. Economical essence and description of franchise system forming process in aspects of franchising development cycle are described.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/401
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №606

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf189,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.