Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39766
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗахарчук, Мар’яна
dc.coverage.temporal21–23 листопада 2017 року
dc.date.accessioned2018-03-13T14:56:51Z-
dc.date.available2018-03-13T14:56:51Z-
dc.date.created2017-11-21
dc.date.issued2017-11-21
dc.identifier.citationЗахарчук М. Особливості застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці / Мар’яна Захарчук // Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 21–23 листопада 2017 року. — Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. — С. 25–36.
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39766-
dc.description.abstractРозглянуто питання застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці. Проаналізовано принципи освітнього процесу для дорослих. Розглянуто переваги експериментального навчання. Окреслено рекомендації щодо впровадження технологій дистанційного навчання в освітній процес ВНЗ.
dc.description.abstractThe article considers the issue of the use of distance education in the process of vocational retraining of former military men at Lviv Polytechnic National University. The author has also analyzed the principles of the educational process for adults. There are considered the advantages of experimental learning. Likewise the author has outlined the recommendations on the introduction of distance education technologies to the educational process of universities.
dc.format.extent25-36
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Наукового товариства ім. Шевченка
dc.publisherVydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka
dc.relation.ispartofІнноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 2017
dc.relation.urihttp://tip.psychology.org
dc.relation.urihttp://stud.com.ua/57100/pedagogika/spetsifika_osviti_doroslih
dc.relation.urihttps://www.nrcs.usda.gov
dc.subjectандрагогіка
dc.subjectдистанційне навчання
dc.subjectперепідготовка
dc.subjectнавчання дорослих
dc.subjectслухач
dc.subjectпідвищення кваліфікації
dc.subjectandragogy
dc.subjectdistance education
dc.subjectretraining
dc.subjectadult education
dc.subjectparticipant
dc.subjectcontinuing education
dc.titleОсобливості застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет «Львівська політехніка», 2017
dc.rights.holder© Maryana Zakharchuk 2017
dc.contributor.affiliationНаціональний університет «Львівська політехніка»
dc.format.pages12
dc.identifier.citationenZakharchuk M. Osoblyvosti zastosuvannia dystantsiinoho navchannia u protsesi profesiinoi perepidhotovky viiskovosluzhbovtsiv u Lvivskii politekhnitsi, Mar’iana Zakharchuk, Innovatsiini kompiuterni tekhnolohii u vyshchii shkoli : materialy 9-oi Naukovo-praktychnoi konferentsii, Lviv, 21–23 listopada 2017 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka, 2017. — pp. 25–36.
dc.relation.references1. Педагогика: педагогические теории, системы, технологии: Учеб. пособие для студ. сред. пед. учеб. заведений / С. А. Смирнов, И. Б. Котова, Е. Н. Шиянов, Т. И. Бабаева и др.: Под ред. С. А. Смирнова. – М., 1988.
dc.relation.references2. Станіслав Андрейчук Використання технологій дистанційного навчання у професійній підготовці людей з особливими проблемами // Реформування соціальних служб в Україні: сучасний стан та перспективи. Зб. матеріалів Міжнар. наук.- практ конф./За ред. Неллі Ничкало, Бреда Маккензі. – Львів; Вінніпег: Видавнича фірма «Малті – М» - Львів, 2003.
dc.relation.references3. Kearsley G. (2010). Andragogy (M.Knowles). The theory Into practice database / G. Kearsley . Retrieved from http://tip.psychology.org
dc.relation.references4. Loreman, T. Integration: coming from the outside / T. Loreman // Interaction. –1999. – Vol. 13(1). – P. 21-23.
dc.relation.references5. McLeod, S. A. (2013). Kolb - learning styles. Retrieved from www.simplypsychology.org/learning-kolb.html
dc.relation.references6. http://stud.com.ua/57100/pedagogika/spetsifika_osviti_doroslih 7. https://www.nrcs.usda.gov
dc.relation.referencesen1. Pedahohika: pedahohicheskie teorii, sistemy, tekhnolohii: Ucheb. posobie dlia stud. sred. ped. ucheb. zavedenii, S. A. Smirnov, I. B. Kotova, E. N. Shiianov, T. I. Babaeva and other: ed. S. A. Smirnova, M., 1988.
dc.relation.referencesen2. Stanislav Andreichuk Vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia u profesiinii pidhotovtsi liudei z osoblyvymy problemamy, Reformuvannia sotsialnykh sluzhb v Ukraini: suchasnyi stan ta perspektyvy. Zb. materialiv Mizhnar. nauk, prakt konf./ed. Nelli Nychkalo, Breda Makkenzi, Lviv; Vinnipeh: Vydavnycha firma "Malti – M" - Lviv, 2003.
dc.relation.referencesen3. Kearsley G. (2010). Andragogy (M.Knowles). The theory Into practice database, G. Kearsley . Retrieved from http://tip.psychology.org
dc.relation.referencesen4. Loreman, T. Integration: coming from the outside, T. Loreman, Interaction. –1999, Vol. 13(1), P. 21-23.
dc.relation.referencesen5. McLeod, S. A. (2013). Kolb - learning styles. Retrieved from www.simplypsychology.org/learning-kolb.html
dc.relation.referencesen6. http://stud.com.ua/57100/pedagogika/spetsifika_osviti_doroslih 7. https://www.nrcs.usda.gov
dc.citation.conference9-а науково-практична конференція "Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі"
dc.citation.journalTitleІнноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів
dc.citation.spage25
dc.citation.epage36
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.subject.udc378.046.4
dc.subject.udc377.018.48
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2017 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.