Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39755
Title: Розробка формального базису адаптивного процесу індивідуального навчання
Authors: Щербак, Ілона
Affiliation: Національний університет "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Щербак І. Розробка формального базису адаптивного процесу індивідуального навчання / Ілона Щербак // Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 21–23 листопада 2017 року. — Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. — С. 164–167.
Bibliographic description (International): Shcherbak I. Rozrobka formalnoho bazysu adaptyvnoho protsesu indyvidualnoho navchannia, Ilona Shcherbak, Innovatsiini kompiuterni tekhnolohii u vyshchii shkoli : materialy 9-oi Naukovo-praktychnoi konferentsii, Lviv, 21–23 listopada 2017 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka, 2017. — pp. 164–167.
Is part of: Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 2017
Conference/Event: 9-а науково-практична конференція "Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі"
Journal/Collection: Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів
Issue Date: 21-Nov-2017
Publisher: Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка
Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka
Place of the edition/event: Львів
Temporal Coverage: 21–23 листопада 2017 року
UDC: 315.7
Keywords: Адаптивне навчання
Інформаційна технологія
Адаптивне тестування
Індивідуальне навчання
формальний базис
E-Learning
Adaptive Learning
Information Technology
Adaptive Testing
Individual Learning
formal basis
E-Learning
Number of pages: 4
Page range: 164-167
Start page: 164
End page: 167
Abstract: Досліджено теоретичні основи адаптивного процесу індивідуального навчання в умовах сучасної системи освіти та проведено порівняльний аналіз сучасних систем індивідуального навчання. Також було розроблено формальний базис у вигляді моделі адаптивного процесу індивідуального навчання студентів на основі нечіткої моделі мережевого профілю студента.
Purpose of this work is theoretical foundations adaptive process of individual learning in today's education system. During the work was carried out a detailed analysis of the subject area, the basic concept of adaptive learning, comparative analysis of modern systems of individual learning and identified its disadvantages. The development of model of formal basis adaptive process of individual student learning. Developed formal model of adaptive process of individual learning, fuzzy model established student network profile and regular basis of adaptive process information technology in individual learning.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39755
Copyright owner: © Національний університет «Львівська політехніка», 2017
References (Ukraine): 1. Брусилівський П. О. Системи адаптивного навчання у всесвітній паутині / П. О. Брусилівський – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2007. – 303 с.
2. Рыжкова М. Н. Адаптивные информационные технологии в образовании / М. Н. Рыжкова, А. В. Самохин – Барнаул : Сипресс, 2014. – 90 с.
3. Вишнівський В. В. Організація дистанційного навчання. Створення електронних навчальних курсів та електронних тестів : навч. посібник. / В. В. Вишнівський – 2-ге вид., допов. – Київ: ДУТ, 2014. – 140 с.
References (International): 1. Brusylivskyi P. O. Systemy adaptyvnoho navchannia u vsesvitnii pautyni, P. O. Brusylivskyi – Dnipropetrovsk : Nauka i osvita, 2007, 303 p.
2. Ryzhkova M. N. Adaptivnye informatsionnye tekhnolohii v obrazovanii, M. N. Ryzhkova, A. V. Samokhin – Barnaul : Sipress, 2014, 90 p.
3. Vyshnivskyi V. V. Orhanizatsiia dystantsiinoho navchannia. Stvorennia elektronnykh navchalnykh kursiv ta elektronnykh testiv : navch. posibnyk., V. V. Vyshnivskyi – 2-he vyd., dopov, Kyiv: DUT, 2014, 140 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2017 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.