Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39749
Title: Інформаційно-комп’ютерні технології у підготовці майбутніх фахових психологів: потреби і реалії
Authors: Вінтюк, Юрій
Affiliation: Національний університет «Львівська політехніка»
Bibliographic description (Ukraine): Вінтюк Ю. Інформаційно-комп’ютерні технології у підготовці майбутніх фахових психологів: потреби і реалії / Юрій Вінтюк // Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 21–23 листопада 2017 року. — Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. — С. 136–141.
Bibliographic description (International): Vintiuk Yu. Informatsiino-kompiuterni tekhnolohii u pidhotovtsi maibutnikh fakhovykh psykholohiv: potreby i realii, Yurii Vintiuk, Innovatsiini kompiuterni tekhnolohii u vyshchii shkoli : materialy 9-oi Naukovo-praktychnoi konferentsii, Lviv, 21–23 listopada 2017 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka, 2017. — pp. 136–141.
Is part of: Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 2017
Conference/Event: 9-а науково-практична конференція "Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі"
Journal/Collection: Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів
Issue Date: 21-Nov-2017
Publisher: Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка
Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka
Place of the edition/event: Львів
Temporal Coverage: 21–23 листопада 2017 року
UDC: 378
159.9
004
Keywords: інформаційно-комп’ютерні технології
психолого-педагогічні особливості
навчальний процес
information-computer technologies
psychological and pedagogical peculiarities
educational process
Number of pages: 6
Page range: 136-141
Start page: 136
End page: 141
Abstract: Зроблено спробу з’ясувати можливості впровадження ІКТ у процес підготовки майбутніх фахових психологів у ВНЗ, потреби освітнього процесу і стан справ щодо вирішення даної проблеми. Розглянуті можливості застосування комп’ютерних технологій у процесі підготовки фахових психологів; вивчені потреби у забезпеченні навчального процесу ІКТ відповідно з чинними вимогами до вищої освіти. З’ясований наявний стан з впровадженням ІКТ у навчальний процес підготовки майбутніх психологів; встановлені чинники, що обумовлюють впровадження ІКТ у процес підготовки фахових психологів. Зроблені висновки з проведеної роботи і намічено перспективи подальших досліджень у даному напрямку.
An attempt is made to find out the possibilities of implementing ICTs in the process of preparing future professional psychologists in higher educational institutions, the needs of the educational process and the state of affairs in solving this problem. The possibilities of using computer technologies in the process of preparation of professional psychologists are considered; studied the need to ensure the educational process of ICT in accordance with the current requirements for higher education. The existing situation with the introduction of ICT in the educational process of the training of future psychologists is determined; the factors that determine the implementation of ICTs in the process of preparing professional psychologists are established. The conclusions drawn from the work performed and the prospects for further research in this direction are made.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39749
Copyright owner: © Національний університет «Львівська політехніка», 2017
© Юрій Вінтюк, 2017
References (Ukraine): 1. Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / М. М. Фіцула. – 2-ге вид. доп. – К. : Академвидав, 2014. – 465 с.
References (International): 1. Fitsula M. M. Pedahohika vyshchoi shkoly : tutorial, M. M. Fitsula, 2-he vyd. dop, K. : Akademvydav, 2014, 465 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2017 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.