Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39741
Назва: Досвід впровадження відеолекцій в навчальний процес національного фармацевтичного університету
Автори: Панкратова, Яна
Приналежність: Національний фармацевтичний університет
Бібліографічний опис: Панкратова Я. Досвід впровадження відеолекцій в навчальний процес національного фармацевтичного університету / Яна Панкратова // Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 21–23 листопада 2017 року. — Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. — С. 112–115.
Bibliographic description: Pankratova Ia. Dosvid vprovadzhennia videolektsii v navchalnyi protses natsionalnoho farmatsevtychnoho universytetu, Iana Pankratova, Innovatsiini kompiuterni tekhnolohii u vyshchii shkoli : materialy 9-oi Naukovo-praktychnoi konferentsii, Lviv, 21–23 listopada 2017 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka, 2017. — pp. 112–115.
Є частиною видання: Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 2017
Конференція/захід: 9-а науково-практична конференція "Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі"
Журнал/збірник: Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів
Дата публікації: 21-лис-2017
Видавництво: Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка
Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka
Місце видання, проведення: Львів
Часове охоплення: 21–23 листопада 2017 року
УДК: 004.9
Теми: дистанційне навчання
технології відеозустрічей
відеолекції
ефірні лекції
хмарні сервіси
сумісна робота
трансляції
потокове відео
distance learning
technology video
meetings video lecture
cloud services
compatible work
broadcast
streaming video
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 112-115
Початкова сторінка: 112
Кінцева сторінка: 115
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається досвід вибору програмного забезпечення відеолекцій в навчальному процесі вищого навчального закладу. Запропоновано критерії вибору платформи для ефірного мовлення. Проаналізовано переваги та недоліки обраного сервісу YouTube Live. Наведено засіб вирішення проблемних питань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39741
Власник авторського права: © Національний університет «Львівська політехніка», 2017
© Панкратова Я.І., 2017
Тип вмісту : Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2017 р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.