Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39735
Title: Програмна система “CLICKERS” для організації комунікації студентів з викладачем на лекції
Authors: Тушницький, Руслан
Кулявець, Володимир
Берегуляк, Юрій
Affiliation: Національний університет «Львівська політехніка»
Bibliographic description (Ukraine): Тушницький Р. Програмна система “CLICKERS” для організації комунікації студентів з викладачем на лекції / Руслан Тушницький, Володимир Кулявець, Юрій Берегуляк // Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 21–23 листопада 2017 року. — Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. — С. 87–92.
Bibliographic description (International): Tushnitskii R. Prohramna systema "CLICKERS" dlia orhanizatsii komunikatsii studentiv z vykladachem na lektsii, Ruslan Tushnytskyi, Volodymyr Kuliavets, Yurii Berehuliak, Innovatsiini kompiuterni tekhnolohii u vyshchii shkoli : materialy 9-oi Naukovo-praktychnoi konferentsii, Lviv, 21–23 listopada 2017 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka, 2017. — pp. 87–92.
Is part of: Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 2017
Conference/Event: 9-а науково-практична конференція "Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі"
Journal/Collection: Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів
Issue Date: 21-Nov-2017
Publisher: Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка
Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka
Place of the edition/event: Львів
Temporal Coverage: 21–23 листопада 2017 року
UDC: 004.9
Keywords: цифровий університет
системи комунікації
web-технології
технології реагування
digital university
communication systems
web technologies
responsive technologies
Number of pages: 6
Page range: 87-92
Start page: 87
End page: 92
Abstract: В роботі розглянуто програмну систему для організації комунікації студентів з викладачем на лекції. Наведено призначення системи, її основні функціональні можливості, а також технології реалізації системи.
In the paper the program system for organizing student communication with a lecturer is considered. The purpose of the system, its main functionality, as well as the technology of the system implementation are presented.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39735
Copyright owner: © Національний університет «Львівська політехніка», 2017
© Руслан Тушницький, Володимир Кулявець, Юрій Берегуляк, 2017
URL for reference material: https://cft.vanderbilt.edu/guides-sub-pages/clickers/
http://serc.carleton.edu/sp/library/classresponse/index.html
https://www.youtube.com/watch?v=CnnP0uCqD4k
References (Ukraine): 1. Classroom Response Systems (“Clickers”). [Електронний ресурс]. – Веб-доступ до сторінки: https://cft.vanderbilt.edu/guides-sub-pages/clickers/ (2017).
2. Classroom Response Systems [Електронний ресурс]. – Веб-доступ до сторінки: http://serc.carleton.edu/sp/library/classresponse/index.html (2017).
3. Clickers technologies. [Електронний ресурс]. – Веб-доступ до сторінки: presswestern.uwo.ca/faculty.html#tech (2017).
4. Using Clickers in the Classroom Systems [Електронний ресурс]. – Веб-доступ до сторінки: https://www.youtube.com/watch?v=CnnP0uCqD4k (2017).
References (International): 1. Classroom Response Systems ("Clickers"). [Electronic resource], Veb-dostup do storinky: https://cft.vanderbilt.edu/guides-sub-pages/clickers/ (2017).
2. Classroom Response Systems [Electronic resource], Veb-dostup do storinky: http://serc.carleton.edu/sp/library/classresponse/index.html (2017).
3. Clickers technologies. [Electronic resource], Veb-dostup do storinky: presswestern.uwo.ca/faculty.html#tech (2017).
4. Using Clickers in the Classroom Systems [Electronic resource], Veb-dostup do storinky: https://www.youtube.com/watch?v=CnnP0uCqD4k (2017).
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2017 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.