Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39708
Название: Взаємозумовленість критеріїв оцінювання якості керування системою “двигун-трансмісія” за надлишкового перекриття передач
Другие названия: The evaluation criteria of interdependence of quality management of system “engine-transmission” at excess overlapping at superfluous overlapping of transfer
Авторы: Пельо, Р. А.
Pelio, R.
Принадлежность: Національний університет “Львівська політехніка”
Библиографическое описание: Пельо Р. А. Взаємозумовленість критеріїв оцінювання якості керування системою “двигун-трансмісія” за надлишкового перекриття передач / Р. А. Пельо // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — Том 866. — С. 211–215.
Bibliographic description: Pelio R. The evaluation criteria of interdependence of quality management of system “engine-transmission” at excess overlapping at superfluous overlapping of transfer / R. Pelio, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Dynamika, mitsnist ta proektuvannia mashyn i pryladiv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — Vol 866. — P. 211–215.
Является частью издания: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів (866), 2017
Журнал/сборник: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів
Том: 866
Дата публикации: 28-мар-2017
Издательство: Видавництво Львівської політехніки
Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky
Место издания, проведения: Львів
УДК: 621.83
658
652
Ключевые слова: автомобіль
двигун
трансмісія
фрикціони
керування
програма
automobile
engine
transmission
frictions
management
program
Количество страниц: 5
Диапазон страниц: 211-215
Начальная страница: 211
Последняя страница: 215
Краткий осмотр (реферат): З метою удосконалення роботи трансмісії автомобіля проаналізовано перехідні процеси у двигуні під час перемикання передач. Обрано критерії якості оцінювання ефективності процесу перемикання передач у східчастій трансмісії з фрикційними елементами за надлишкового перекриття передач. За єдиним енергетичним критерієм досліджено вплив деяких способів одночасного керування двигуном та трансмісією на роботу буксування фрикційних елементів та відхилення від заданої програми руху.
The analysis of transient processes in the engine during gear shifting was carried out in order to improve a transmission action of vehicle. The quality evaluation criteria of stepped gear transmission process efficiency with friction elements in excess overlapping transmissions were chosen. The influence of some ways of simultaneously engine and transmission controlling on slipping friction work of elements and the deviation from the given program motion was investigated on the basis of a single energy criterion.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39708
Владелец авторского права: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Пельо Р. А., 2017
Список литературы: 1. Абдулов С В. Динамика переходных процессов и синтез оптимального управления переключением передач гидромеханической трансмиссии транспортных машин // Дисс. ... канд. техн. наук. – Курган, 2005. – 143 с.
2. Алендеев Е. М. Однопарные переключения ступеней в коробках передач тракторов // Известия МГТУ “МАМИ”. Научный рецензируемый журнал. Серия 1. Наземные транспортные средства, энергетические установки и двигатели. – М.: МГТУ “МАМИ”, 2014. – №2 (20). – Т. 1 . – С. 87–92.
3. Шарипов В. М., Городецкий К. И., Дмитриев М. И. и др. Математическая модель процесса переключения передач в коробке передач трактора с помощью фрикционных муфт // Известия. М.: МГТУ “МАМИ”, 2012. – № 1(13). – С. 112–122.
4. Koralewski G. Metodyka wyznaczania optymalnych momentów przełączania biegów przekładni hydromechanicznej w czasie rozpędzania samochodu // Folia Societatis Lublinensis. – Vol. 5. – Nr 1. – Lublin, 1996. – S. 5–17.
5. Гащук П.Н. Энергетическая эффективность автомобиля. – Львов: Свит, 1992. – 208 с.
6. Гащук П. М., Пельо Р. А. Досконалість автомобільної трансмісії в системі оцінок проектного менеджменту // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. – 2014. – № 9. – С. 53–71.
References: 1. Abdulov S V. Dinamika perekhodnykh protsessov i sintez optimalnoho upravleniia perekliucheniem peredach hidromekhanicheskoi transmissii transportnykh mashin, Diss. ... kand. tekhn. nauk, Kurhan, 2005, 143 p.
2. Alendeev E. M. Odnoparnye perekliucheniia stupenei v korobkakh peredach traktorov, Izvestiia MHTU "MAMI". Nauchnyi retsenziruemyi zhurnal. Seriia 1. Nazemnye transportnye sredstva, enerheticheskie ustanovki i dvihateli, M., MHTU "MAMI", 2014, No 2 (20), V. 1 , P. 87–92.
3. Sharipov V. M., Horodetskii K. I., Dmitriev M. I. and other Matematicheskaia model protsessa perekliucheniia peredach v korobke peredach traktora s pomoshchiu friktsionnykh muft, Izvestiia. M., MHTU "MAMI", 2012, No 1(13), P. 112–122.
4. Koralewski G. Metodyka wyznaczania optymalnych momentów przełączania biegów przekładni hydromechanicznej w czasie rozpędzania samochodu, Folia Societatis Lublinensis, Vol. 5, Nr 1, Lublin, 1996, S. 5–17.
5. Hashchuk P.N. Enerheticheskaia effektivnost avtomobilia, Lvov: Svit, 1992, 208 p.
6. Hashchuk P. M., Pelo R. A. Doskonalist avtomobilnoi transmisii v systemi otsinok proektnoho menedzhmentu, Visnyk Lvivskoho derzhavnoho universytetu bezpeky zhyttiediialnosti, 2014, No 9, P. 53–71.
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2017. – № 866

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2017v866_Pelio_R-The_evaluation_criteria_of_211-215.pdf513,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
2017v866_Pelio_R-The_evaluation_criteria_of_211-215__COVER.png461,07 kBimage/pngПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.