Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39021
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМикитюк, Н. О.-
dc.contributor.authorГринів, Н. Т.-
dc.date.accessioned2017-09-06T12:33:00Z-
dc.date.available2017-09-06T12:33:00Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationМикитюк Н. О. Методи маркетингових досліджень, що використовуються у сфері продукції реального інвестування / Н. О. Микитюк, Н. Т. Гринів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 305–311. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39021-
dc.description.abstractДиференційовано оцінено застосування методів маркетингових досліджень у сфері продукції реального інвестування. The different estimation in direct to adaptation of marketing researches methods to sphere of real investment product is consider in article.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМетоди маркетингових досліджень, що використовуються у сфері продукції реального інвестуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
54_305-311.pdf172,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.