Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39021
Назва: Методи маркетингових досліджень, що використовуються у сфері продукції реального інвестування
Автори: Микитюк, Н. О.
Гринів, Н. Т.
Бібліографічний опис: Микитюк Н. О. Методи маркетингових досліджень, що використовуються у сфері продукції реального інвестування / Н. О. Микитюк, Н. Т. Гринів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 305–311. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2003
Видавництво: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Диференційовано оцінено застосування методів маркетингових досліджень у сфері продукції реального інвестування. The different estimation in direct to adaptation of marketing researches methods to sphere of real investment product is consider in article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39021
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2003. – №472

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54_305-311.pdf172,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.