Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39021
Название: Методи маркетингових досліджень, що використовуються у сфері продукції реального інвестування
Авторы: Микитюк, Н. О.
Гринів, Н. Т.
Библиографическое описание: Микитюк Н. О. Методи маркетингових досліджень, що використовуються у сфері продукції реального інвестування / Н. О. Микитюк, Н. Т. Гринів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 305–311. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публикации: 2003
Издательство: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Краткий осмотр (реферат): Диференційовано оцінено застосування методів маркетингових досліджень у сфері продукції реального інвестування. The different estimation in direct to adaptation of marketing researches methods to sphere of real investment product is consider in article.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39021
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Логістика. – 2003. – №472

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
54_305-311.pdf172,65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.