Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39021
Title: Методи маркетингових досліджень, що використовуються у сфері продукції реального інвестування
Authors: Микитюк, Н. О.
Гринів, Н. Т.
Bibliographic description (Ukraine): Микитюк Н. О. Методи маркетингових досліджень, що використовуються у сфері продукції реального інвестування / Н. О. Микитюк, Н. Т. Гринів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 305–311. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Диференційовано оцінено застосування методів маркетингових досліджень у сфері продукції реального інвестування. The different estimation in direct to adaptation of marketing researches methods to sphere of real investment product is consider in article.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39021
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
54_305-311.pdf172,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.