Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38657
Назва: Концепция моделирования механизмов взаимодействия предприятия и потребителя
Автори: Гиковатый, В. М.
Пушкарь, А. И.
Бібліографічний опис: Гиковатый В. М. Концепция моделирования механизмов взаимодействия предприятия и потребителя / В. М. Гиковатый, А. И. Пушкарь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 171–174. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2003
Видавництво: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Розглянуто концепцію, вихідні положення і вимоги до моделювання механізмів взаємодії підприємства і споживачів. In clause the concept, initial parcels and requirements to modeling mechanisms of interaction of the enterprise and consumers is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38657
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2003. – №469

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35_171-174.pdf95,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.